Kartozlarının Yere Düşerken Çıkardığı Sesler

9 Eylül 2012 Pazar

Nice Guy'ı Maviye Bulamak İstiyorum!

Son zamanlarda dram seven Koretaların çoğu deli gibi Nice Guy için gün saymaktalar. Nice Guy dediğimiz dizi başlamadan kendine muazzam ün yapmış bir KBS dizisidir.
Daha önce de söylediğim gibi KBS dizileri beni her zaman daha çok ağlatmıştır, buna rağmen son bölümlere doğru çiğnedikçe tadı kaçan şekerli sakızlara benzerler. Yine de Nice Guy için beklentilerim çook yüksek!
Konu itibariyle geçenlerde Kore'de ödül almış Ezel'e fazlasıyla benzese de onun gibi bir fiyaskoyla sonuçlanmayacağı ümidini taşıyorum.
Senaryoya göre ana karakter sevdiği kadının ihanetine uğrayıp iftirayla hapse giriyor. Sonra da suçsuz, masum ve bir o kadar da kırılgan bir kadını intikam almak için kullanıyor.
Song Joong Ki ya bu adam! Nasıl birini kullanabilir? O tombiş yanaklarıyla nasıl kötü adam olabilir? "Bu yanlış seçim!" dedim ilk kez adını gördüğümde. Sonra afişe bir baktım. Bu tatlı adamın karanlık bakışlar fırlatması hoş bir görüntü oluşturmamış mı sizce de? Tatlı-kötü çocuğumuzu izlemek için sabırsızlanıyorum!



Gördüğünüz gibi komedi deyince adı geçen My Girl gibi bir dizide kötü kadını oynayan Park Si Yeon burda da hiç çekinmeden kötü kadın oluvermiş işte.
Ah ve -tabii ya!- The Princess Man, It's Okay Daddy's Girl gibi dramaların vazgeçilmez saf, masum, ağlak kızı Moon Chae Won da burada. Bu rol için ne kadar da yakışmış öyle... Ama siz de fark ettiniz mi? Sözünü ettiğimiz iki dizide de tıpkı bu afişte takındığı yüz ifadesini takınmış. Yapımcıların hoşuna gitmiş olmalı!
Asıl sorunsa tanıtım yazısında "başarılı iş kadını" olarak adı geçen sevgili ağlak kızımızın Gumiho ve 49 Days'deki koma kızının beyaz elbisesinden giymiş olması. Bana pek de "başarılı iş kadını" gibi gelmedi, ne yazık ki! Daha çok her an aptalca tepkiler verebilecek ve sürekli "Et istiyorum!" diye bağırabilecekmiş gibi gözüküyor. Umarım bu fikrimi değiştirir yapımcılar... Çünkü böyle karanlık bakan bir adamın intikamına sürekli taş koyacak aptallıklar yapacağını düşünerek diken üstünde izlerim diziyi. Bu da sürekli olarak puan kaybetmesine sebep olur.
Her neyse... Dizi başlamadan kuruntularımla bunu mahvetmek istemiyorum.
Hadi bu yazıyı "İyi Çocuk"un bir fotoğrafıyla sonlandıralım. 12 Eylül'de Nice Guy'ı mavilemek dileğiyle!


2 yorum:

  1. Yok, yok kızımız hiçte aptal kız değil. İzliyor ve izlediysen ilk saniyede anlıyor seyirci karakteri en az Ma Ru kadar güçlü; kendinden emin. Ne saf, ne aptal, nede ağlak. 8. bölümünü de yeni bitirdim dizinin; gelecek bölümleri aklımı kaçırtacak bir merakla bekliyorum. Eun Gi olmasaydı dizi nasıl olurdu diye düşünüyorum şimdi. Gerçekten çok güzel ve adamın oyunculuğu parmak ısırttıracak cinsten. Beklediğime değdi ve bekleyeceğime deyecek diye düşünüyorum.
    Peki sen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk bölümünü bile izleyemedim, yalnızca fotoğraflara bakmakla yetiniyorum ne yazık ki. Hepsi bitmeden izlemeyeceğime söz verdim kendime, sözüm sözdür. Yoksa aklım kalır, alamam geri falan; yok riske girmiyorum hiç.
      Ama bilgi için teşekkürler, merakımdan ölüyordum açıkçası.

      Sil