Kartozlarının Yere Düşerken Çıkardığı Sesler

17 Ocak 2015 Cumartesi

Kartozu Mevsimi Hep Gelir! - 3. Geleneksel Mavi Kartozu Kutlaması

Merhabalar!
16 Ocak günü dünyaya düşen, mavi rengiyle herkesin ağzını açık bırakan küçük kartozunun hikayesini bilmeyeniniz yoktur herhalde. İşte onun hakkında konuşmaya geldim şimdi ben ~
Saat gece yarısını 12 geçiyor, yani doğum günüm resmi olarak sona erdi. Ama özellikle böyle denk getirdiğimi söyleyebiliriz çünkü üstümden o çılgın duygusallığı atmam gerekiyordu.
Bu yıl doğum günüm için gerçekten hiçbir beklentim yoktu. Sınıf arkadaşlarımızla bu yıl hiçbir doğum günü kutlaması yapılmayacağına dair anlaşmıştık ve ailemin her bireyi şu sıralar çok meşgul. Yani sadece pek çok insana sarılıp gülümseyerek teşekkür edeceğimi zannetmiştim. Günün çoğu böyle geçti zaten. Bu yıl lise hayatımın son yılı ve ben lise hayatım boyunca bütün doğum günlerimde geometri sınavı oldum, bu yıl da bu gelenek bozulmadı. Üstüne bir de biyoloji sınavı vardı ki tadından yenmezdi gerçekten(!) Ne doğum günü düşünecek halim vardı, ne de çocuklukta doğum günlerimin ne kadar güzel olduğunu hatırlayıp hüzünlenecek...
Açıkçası kötü de hissetmiyordum, iyi de. Sadece normaldim işte sıradan bir gündü.
Sınavlarım bittiği için bilgisayarımın başına oturdum hemen tabii ki.
Doğum günü çocuğu olmanın sorumlulukları var ve doğru dürüst bir doğum günü olmayınca oldukça yorucu hale geliyorlar. Günün hemen bitmesi için dua ederken birdenbire bir pasta çıktı ortaya.
Hayatımda ilk defa bir pasta uğruna ağladım ahahah.
Ailemin doğum günümü hatırlamasının beni bu kadar duygulandırabileceğini hiç ama hiç tahmin etmezdim.
Açıkçası berbat bir yıl geçiriyorum. Hiç güzel şeyler olmuyormuş gibi, güzel şeyler zaten dünyada yokmuş gibi hissediyorum. O yüzden fazla hassaslaştım sanırım.
Bu yıl kıymetini en çok anladığım şeylerden biri geçen zaman, diğeri ise bu blog. Bu blogu açtığım için gerçekten mutluyum. İçim sıkıldığında koşup buraya bir şeyler karalamak harika bir his, daha önce fark edememişim.
Millet! Ben 18 oldum.
Ve şu an pasta yiyerek ağlıyorum.
Gelecek yıl bu yazıyı yazarken daha mutlu olmak için çok çalışacağıma söz veriyorum.
Siz bu yazıyı asla okumayacak olan insanlar, yüzünüzü kara çıkarmayacağım.
Mavi söz.
Blogumu okuyan, yazılarıma yorum yapan insanların sayısı bir elin parmaklarını geçmez. O insanları buraya ne çekti bilmiyorum ama özel hayatımla ilgilenmediklerine eminim. Yine de teşekkür ederim. Çünkü hayatımın içinde olan insanların çoğundan daha çok minnettarım size. Lütfen ben gerçek bir geriş dönüş yapıp yaza damgamı vurana kadar blogumu terk etmeyin. Ben yokken burası size emanet.
İstanbul'da havalar iyi durumda, sizin oralarda nasıl bilmiyorum ama kışın sağı solu belli olmaz. Sıkı sıkı giyinin, üşütmeyin. Gülümsemeyi unutmayın. 
Size çok özel bir şarkıyla veda ediyorum, daha önce kimselere dinletmeye kıyamamıştım.
Mavi geceler. Sizi seviyorum ~
Dipnot: Blogun müzik çalarını yeniledim! Afiyetle dinleyiniz efendim ehe :)

14 yorum:

  1. Blog bize emanet:))

    YanıtlaSil
  2. uzun zaman önce, çok çok uzak bir galaksiden gelmiş, gelirken de masmavi boyanmış, dutluklarımıza can getirmiş kartozum benim, iyi geceler! senin için camlarımıza mavi bayraklar asamadık belki ama kalplerimizden çıkan kan gök rengi akıyor şimdi. doğum günün şu canına yandığımın dünyasına hayırlı olsun, yeni yaşın sana uğur ve mutluluk getirsin umarım, çünkü sen benim kalbimin topraklarına ne sancaklar diktin bilsen kendinden geçersin.
    duyduğuma göre seninle bir oyun oynamak isteyen manyaklar varmış, katılmadan duramadım. biz tanışalı çok oldu, ben kısaca "??" ama sen bana uzun uzun ne dersin bil bakalım. hep beraber nice senelere mavilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sana uzun uzun özlem derim, ben sana uzun uzun iyi ki varsın derim. kafiyeli bir yorum olduğunu fark edecek kadar ayık ama bir o kadar da sevinç sarhoşuyum şu an. seni çok seviyorum. teşekkür ederim TT

      Sil
  3. Merhaba doğum günü kızı. Bugün seninle güzel bir oynayacağız. Bakalım kim olduğumuzu bilebilecek misin? Ama önce tabi ki günün anlam ve önemini belirtmek gerek :) Bugün günlerden MAVİİİİİİİ. Doğum günün kutlu olsun tatlı kız. Şu hayattaki en kötü günün birlikte geçirdiğimiz en mutlu günlerden bile güzel olsun. (Bu nasıl olacaksa artık? Ama bir umut işte :) Seninle bazen ağladık bazen güldük. Evet ağladığımız da oldu ama o anlar bile güzeldi. O omuzlara hala ihtiyacım var aslında ağlamak için. Ama gülmek için de o çekik tatlış gözlerine ihtiyacım var. :) Tatlış gözlerinden öperim mavikartozu. En mutlu günlerinden biri olması dileğiyle mutlu yıllar :) Benden sana bir ipucu adındaki KALIN A yı çok severim ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tucee TTT Şu an şoktayım gerçekten inanamıyorum. Hiç böyle bir şey yapmanızı beklemiyordum TT Teşekkür ederim TT Birlikte geçirdiğimiz onca zamanın özlemini derinden hissettiğim şu günlerde gerçekten ama gerçekten çok iyi geldi. Çok özledim sizi. Çok seviyorum TT

      Sil
    2. Aaaaaaa nasıl tanıdın beni yaaa tüh halbuki çok da iyi gizlemiştim kendimi :P Biz de seni çooook seviyoruz uzaklarda olsan da kalbimiz seninle :) Sırf sen üzülme diye sırf sen yoksun diye biz buluşmuyoruz bile sensiz yarımız çünkü

      Sil
    3. Sırf ağlayayım diye yapıyorsun değil mi ahahahaha :'D Geleceğim çoook az kaldı TT

      Sil
  4. Doğum günü kızı şimdi seninle bir oyun oynayacağız. Bakalım kim olduğumuzu bulabilecek misin? Hadi başlayalım...
    19 yıl önce bugün dünyada hiç beklenmeyen bir şey oldu: Bir "mavi kartozu" dünyaya düştü. Evet bugün mavi kartozunun DOĞUM GÜNÜ!:) Doğum günün kutlu olsun Mavi! İyi ki doğdun!:)) Sen benim için çok değerlisin :) Hem sana bir sır vereyim mi? Mavi kartozu yok aslında ama asıl sır da bu, sen sadece seni tanıyanların hayatını güzelleştiren bir MAVİSİN işte bu yüzden çok özelsin. Şehirler farklı olsa da kalpler bir sonuçta yani hiçbir zaman ayrılmadık, ayrılmayacağız :) Hayatın boyunca hep mavi ol, her şeye mavi tarafından bak, hayatın hep maviliklerini gör, hiç ayrılmayacağımız bol mavili yıllar diliyorum :) :*
    Ee tanıyabildin mi beni ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıvırcığım TT Öyle iyi geldi ki, öyle mutlu etti ki... Sen de benim için çok değerlisin. İyi ki tanıştık, iyi ki varsın. Teşekkür ederim çok TT Çok özledim ya, şu an daha iyi anlıyorum. Sonuna kadar birlikte inşallah davşanım TT

      Sil
    2. Biz de çook özledik ve çook seviyoruz seni :) Hadi çabuk atla da gel hasret giderelim :)

      Sil
    3. Geleceğim, çoook az kaldı TT

      Sil
  5. Sevgili doğum günü kızı haydi seninle bir oyun oynayalım. Oyunun ismi Kartozu'nun mavi tahmini. Bil bakalım biz kimiz? Hangi mesajı kimin gönderdiğini bulabilirsen büyük ödülün sahibi olacaksın.

    Öncelikle doğum gününüz kutlu olsun mavi kartozu hazretleri. Hep birlikte masmavi günler geçirelim. Hayatından mavilik eksik olmasın unutma bu dünyaya bir mavi kartozu kolay kolay gelmiyor. Yeni yaşınız size mavi mutluluklar, mavi aşklar ve mavi sıhhatler getirsin efenim. Ne zaman bizi özlersen bil ki biz hep yanındayız . Aramızda ister bilmem kaç kilometre, ister ışık hızı olsun; sonuçta aynı kar hepimizin üstüne yağmadı mı �� Her ne kadar karşımda gözyaşlarının mavi tanrıçası olduğunu bilsem de yine de şunu da söyleyeyim. Öyle çok da fazla ağlama. Ağlarsan kötü bir çocuk olursun ve herkesin bildiği gibi kötü bir çocuk olursan şirinleri göremezsin �� Çok fazla konuşup kendimi belli etmek istemesem de büyük ihtimalle çenemi tutamayarak bir yerden açık verdim. Hadi bakalım şimdi sıra sende bil bakalım ben kimim? Her bilemediğinde bir ipucu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deliciiiiiiiiiiiiiiiim ah Deliciiim nasıl tanımam seni? Açık vermenize gerek bile yok, hepinizi tanımam için birer cümle yeterdi ehehehe :') iyi ki varsınız, yanımda olduğunuzu bilmek her zamankinden iyi geldi. Çok seviyorum <3 Teşekkür ederim Delicim TT

      Sil