Kartozlarının Yere Düşerken Çıkardığı Sesler

11 Haziran 2015 Perşembe

"Hangi kameraya bakıyoruz?" - Bloglamayı unutan Mavi

Selam dostlar!
Bu yazı bir "geri dönüyorum" yazısıdır.
Kısaca ruh halimi ve günlük yaşantımı özetlemem gerekirse...
Sınava hazır değilim, ruhen çöküş yaşıyorum ve kendim de dahil olmak üzere her şeye çok kırgınım. Doğuştan içimi yiyen yalnızlığımı da bu aralar pek bir şiddetli hissetmekteyim.
Yarın son karnemi almaya gideceğim, arkadaşlarımla "aynı sınıfın öğrencileri" olarak son kez buluşacağız. Bu yüzden de oldukça gerginim.
Ayrıca... Taşınıyorum! Evet! Sonunda hiç sevemediğim -ya da beni hiç sevmeyen mi demeliyim- İstanbul'dan ayrılıp memleketimde yaşamaya gidiyorum! O yüzden kolilerle dolu bir evde, henüz o karanlık kolilere tıkılmamış birkaç eşyamla beraber suratımı asmadan vakit öldürmeye çalışıyorum.
Gelin görün ki sonucunun ne olacağını bilmediğim bir sınavın stresi, yeni bir yerde yeni bir hayata başlayacak olmanın belirsizliği ve hala yaşadığım bu evin düzensizliği üst üste binince gerçekten çok zorlayıcı oluyor.
Ama atlatacağım, az kaldı. 10 gün sonra her şey düzelecek.
Bloguma kavuşacağım, hayaletlerime ve kelimlerime...
Bu yazıyı gören herkes bir kerecik "umarım Mavi üniversiteyi kazanır" derse emin olun çok işime yarar ehehe.
Şaka bir yana, umarım kazanırım gerçekten.
Yazın bu blog için ufak tefek planlarım var kafamda ve eğer üniversiteyi kazanmış bir Mavi olursam o zaman daha çok eğlenebiliriz, diğer türlüsü biraz daha sıkıntılı olacaktır.
Taşınma meselesi olduğu için sınavdan hemen sonra gelemem tabii ki. Ama lütfen bekleyin. Çok az kaldı!
Çok özledim sizi, o yüzden en güzelinden mavili bir kapanış şarkısı seçtim. Winner'dan Color Ring hepiniz için ~
Mavi kalın!
mavinot: Wattpad hakkında ne düşündüğünüzü gerçekten merak ediyorum, lütfen bir iki kelime de olsa yazın, sorumu cevapsız bırakmayın ~


6 yorum:

  1. **Havai Fişekler**Havai Fişekler**
    Mavi geri dönüyor millet!!
    Yeni bir başlık görme sevinciyle kıpır kıpırım şu an :D Ehehehe
    İşin komik tarafını bir kenara koyarsak eğer; ilk olarak taşınıyormuşsun. Hakkında hayırlısı olsun Mavi. Tabi bir tarafım da seni görmek isterdi yani, böyle harika hayal gücü ve kaleme sahip bir yazarla tanışmak güzel olabilirdi. Yine de yazın yazılarını okumak beni yeterince sevindirecek zaten. :D
    İkinci olarak; biliyorum çok yakında bir sınava gireceksin. Önceden de yazmıştım ama gerçekten, ama gerçekten istediğin üniversiteyi kazanmanı çok istiyorum.Mavi umarım bu zor günleri atlatırsın. Ben de başka bir sene bu sınava gireceğim. Kısaca bu zamanlar sıkıntılı zamanlar yani,farkındayım...
    Öhöm,efenim son olarak mavinot kısmı hakkında konuşacağım. Gerçi yakın bir zamanda İnstagram'da sana mesaj olarak ''Hikayeni wattped'de yayınlamayı düşünür müsün?'' diye sen de öyle bir düşüncenin olmadığını söylemiştin. Ben mesajı öylesine bir meraktan atmıştım gerçi ama sana o site hakkında düşündüklerimi anlatayım.Senin watty hakkında bir bilgin olup olmadığını bilmiyorum.Bir ara bu sitedeki hikayeleri bayağı bir incelemiştim. Sonra bıraktım zaten. Nedenini de söyleyeceğim.Anlatacaklarım 0'dan başlamış gibi olacak ama kızma :P
    Bu site acemi yazarların kendilerini geliştirmek adına istediği tarzda kendi hikaye ve yazılarını özgürce paylaştıkları sanal ortam. Sitenin çığ gibi büyüyen okuyucu ve yazar sayısı var. Bazı okuyuculardan oluşan birçok fan topluluğu dahi var. Çok popüler kitaplar var. Ben birçoğunu incelemiş biri olarak söylüyorum. Ana tema olarak farklılıklar çok az. En çok okunan kitaplar genellikle badboy tarzı. Yani genelde baş kahramanı kötü bir erkek ve genelde masum kız. Ama bu taslak konuyu özgün bir şekilde kullanıp şahaser oluşturan da var,klişeleştiren de. Ama böyle bilindik bir konuda olup iyi hikayeler yazanlardan çok sitenin yüzde 70-80 civarı klişe kaynıyor. Yani neredeyse aynı kurgu. Çok iyi kitapların bir kısmı elinde sonunda kendine ait bir popülerite yaratabiliyor ama kötü tarafı şu ki okunma sayısı çok az olan sağlam kalemler var. Neden? Okuyucular genelde nerede lise-badboy-romantik vs gibi hikayeler varsa onlara yöneliyor. Genelde diyorum ama Fantastik- Macera-Mizah-Tarihi Kurgu gibi konularla ilgili kitapların da çok takipçisi oluyor.Ve ben bu konularda çok iyi yazarlar gördüm diyebilirim. Burada her şey şans gibi. Ama başkarakterin,kötü, yakışıklı, sinirli tarzı okuyucu sayısında artışın ana temeli. Gençliğin hoşuna gidiyor işte :D Aslında benim en sinirimi bozan şey saçma, kurgusu sağlam olmayan, klişe bir kitabın milyonları geçip,sağlam kalemlerin bazılarının on bine yaklaşamaması.
    Kısaca bence watty şu: Burada kendini geliştirebilirsin.Gerçek bir yazarlık hissi verebilir. Okuyucularınla iç içe kitabın hakkında düşünce ve eleştirenlere bakabilirsin. Belki çok popüler bir yazar olursan kitabın bile basılabilir. Ve bu siteden onlarca kişinin kitabının yazıldığını da gördüm. Ama şu var ki bu sitede her şey şans işi. Hiçbir şey belli olmaz. Kitleye bağlı. Bazı yazarlar için kitle değil birkaç okurun dürüst eleştiri ve yorumları da yeterli olabiliyor.Adalet var diyemem. Ama herkesin kendini özgürce deneyebilceği kaliteli bir site. Herneyse boynum tutuldu,benden bu kadar. :D Umarım yararlı olmuştur.

    Hayaletlerin seni özledii! ≧∇≦
    Kendine dikkat et.Sınavında başarılaaar.:)
    Mavi geceler!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya.. Ya... Ya... Çok teşekkür ederim gerçekten kafamdaki çoğu soru işaretine cevap getirmişsin. Gerçekten çok teşekkür ederim. Açıkçası orayı kendimi geliştirmek, nitelikli okuyucular bulabilmek için bir basamak olarak hep gördüm. Bir yandan da yayın evlerinin genç yazar arayışlarındaki avcılarının hep orada dolaştığını biliyorum, eğer bu avcılarının birinin bile dikkatini çekebilirsem benim için gerçekten muhteşem bir şans olur.
      Beni en çok korkutan şey oraya hazırlıklı ve kendimden emin bir şekilde gidip hikayemi başkalarının elinde daha popüler olmuşken görmek. Biliyorum, kopyala yapıştır muhabbeti o sitede yok ama fikir kopyalamak da o kadar zor bir şey değil. O yüzden hala çok büyük çekincelerim var ama düşünüyorum.
      Gerçekten çok teşekkür ederim, uzun yorumlarını görmeyi özlemişim ehehe ^^

      Sil
    2. Ehehe teşekkür ederim efenim...:D Şöyle ki, bir yazıda gördüm. Hikayeni yazıp yayınlamadan önce '©Tüm telif hakları saklıdır.' olarak kaydedersen kimse kalkışmazmış.Ha o kişi kalkışırsa da dava açıp şikayet etme hakkın var. Ama işte.Bence büyük çekincelerin olması normal.Ben de olsam böyle düşünürdüm. Çünkü o kadar emek verdiğim bir hikayenin başkaları tarafından kullanılması iğrenç bir şey.Bildiğimiz fikir hırsızlığı bu. Ama ben watty'de çok fazla böyle olaylara rastlamadım.Var mıdır? Vardır tabii. Ama çok popülerliğe ulaşan hiç yok bence. Zaten o şekil bir olay olsa hemen farkedilir .Yine de bu korkunda haklısın bişey diyemem.Amaa şu var ki,senin hikayenin popüler olmasını(kesin millete hava atarım'' siz yokken biz vardık oğluum'' ahahah :D),hatta kitap olarak basılmasını görmek...:D Ben de sabahın köründe kitapçının kapısına dayanıyormuşum falan asdfghjklş :D Ama şimdi o kadar klişe saçma kitaplar basılıyor watty'den,seninki mi basılmayacak?(hayaller*) Ayrıca kısa hikayelerin de çok iyi(örn:Blossom tears ^^)
      Neyse işte, öyle ya da böyle.Bloğun duruyor neyse ki.:)

      Mavi Günler!!^^

      Sil
    3. Teşekkür ederim ya. Gerçekten çok minnettarım desteğin için. İnanılmaz mutlu ediyorsun beni. İyice bir enine boyuna düşünmeye devam edeceğim bu meseleyi o halde. Çok teşekkür ederim tekrar. İyi ki varsın, mavi geceler ^^

      Sil
  2. tüm kalbimle umarım ki istediğin üniversiteyi kazanırsın mavi. sınavlarında iyi şanslar!

    YanıtlaSil