Kartozlarının Yere Düşerken Çıkardığı Sesler

31 Aralık 2018 Pazartesi

her şey çok mavi olacak

selam dostlar.
nasıldı 2018?
benimki güzeldi, hem de çok. ama aynı zamanda çok acıydı da. şu an bunu kendimi çok mutsuz hissettiğim bir anda yazmak bir hata olabilir ama mutluyken size gerçek hislerimi açamıyormuşum gibi hissediyorum çoğu zaman.
o yüzden dinleyin.
gelecek sene için bir sürü planım ve umudum var. o kadar çok umudum var ki planını kurduğum şeyler doğal olarak gerçekleşecekmiş gibi hissetme hatasına düştüğüm bile oluyor bazen.
hepsini gerçekleştiremesem de hepsini gerçekleştirmişçesine mutlu olacağıma dair kendime söz veriyorum. çünkü 2018 bana plan yapmayı ve hayallerime hedeflerim demeyi öğretti. böyle büyük hedefler koyup onlara ulaşabileceğimi hissetmek bile hayatımda belli bir sınırı aştığımı, kendimi biraz da olsa yenebildiğimi gösteriyor bana.
ben iyiyim. 
evet biraz kalbim kırık ama kırılmasa orda olduğunu bilebilir miydim? iyileşeceğini de biliyorum. çok şeyden iyileştim ben. hem bedenim hem de ruhum, hep çıktı o Allah'ın belası çukurlardan. hiçbir şey duramaz önümde, biliyorum.
2019 çok güzel bir sene olacak. bunu büyülü ve hayatımı değiştirecek bir senenin beklentisiyle söylemiyorum, öylesi hiç gerçekçi değil. ben 2019'da yeterince acı çekip yeterince mutlu olacağımı biliyorum. çünkü seçimler yapmam gerektiğini ve kendi özgür irademle istediğim acıları ve mutlulukları seçeceğimi de biliyorum. seçtiğim mutluluklar acıları getirse de sorun değil. çünkü yolumu biliyorum.
ve ben 2019'un son gününde yine şimdi olduğu gibi ağlayarak 2020 üzerine bir yazı yazacak olsam dahi iyi olacağım. korkmuyorum. heyecanlıyım, hem de çok.
elimden gelenin en iyisini yapacağımı biliyorum. kurtulacağımı biliyorum, pek çok şeyden.
söylüyorum size her şey çok güzel olacak.
2019'u şimdiden çok seviyorum. 2018 o kadar sevmemişim herhalde. halbuki bu sene o kadar çok hayalimi gerçekleştirdim ki... nankörlük etmemeliyim.
2018 çok çok güzel bir seneydi. ağzımda acı bir tat bırakarak bitti belki ama ne fark eder? öyle delicesine mutlu olduktan sonra ne önemi var?
her şey çok güzel olacak, bekleyin ve görün. öylesine söylemiyorum bunu.
duydunuz mu beni? kendim için de söylemiyorum.
her şey çok güzel olacak. hepimiz için.
sizin için de hayaletlerim.
her zaman mutlu olmayacağız ama daha çok mutlu olacağız bu sene. göstereceğim size.
hepinizi çok seviyorum.
mavi kalın hayaletlerim. mavi yıllar!

2 yorum:

  1. YENİ YILIN KUTLU OLSUN MAVİ! böyle umutlu ve heyecanlı olduğunu görmek çok güzel. teşekkür ederim bu yazıyla içimi açtığın için. 2019'dan ben de umutluyum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim mutlu olduğunu duyduğuma! Senin de yeni yılın kutlu olsun!

      Sil