Kartozlarının Yere Düşerken Çıkardığı Sesler

23 Şubat 2014 Pazar

Hayatımın En Mavi Şubat'ı: Comeback Mevsimi - Kışın Açan Çiçekler

Selam millet!
Kaçınız biliyorsunuz, bilmiyorum, ama bugün CNBLUE'nun beşinci mini albümü yayınlandı. Bir yıllık kocaman, upuzun, korkunç aradan sonra MUHTEŞEM şarkılarla geri dönüş yaptılar. İşte şarkının çıkmasından üç saat sonra anca kendimi toparlayabildim ve gelip size bu Şubat'ı neden bu kadar çok sevdiğimi anlatmaya karar verdim.
Yeni yıla girdiğimiz zaman taslak şeklinde bir geri dönüş listesi yayınlanmıştı bu yılın ilk yarısı için. Bu listeye göre geri dönüşler dengeli bir şekilde bütün aylara dağıtılmıştı ve Ocak'ın başından baktığınızda Mart'ın sonuna kadar nerdeyse her hafta bir tane olmak üzere size el sallayan sayısız idol görüyordunuz. Ben bu listeyi görünce zaten "Oha oha oha listeye bak, bunun yazısını yazmam lazım. Oha herkes geri dönüyor oha," demiştim.
Tabii ki CNBLUE dönene kadar bu yazıyı beklettim. Şimdi patlama zamanı geldi dostlarım.
Geçen ay çok manyak bir aydı. TVXQ, Girls' Day, AOA, GOT7, Royal Pirates, B1A4, Two Song Place, Rain, Sunny Hill, Gain -çok fazla tepki çekmeliyim kişisi- ve daha sayamadığım bir çok idol geri dönüş/çıkış yaptı.
Ama bu ay daha harika bir aydı.
Doğru not almışsam bu ay ilk geri dönüş yapan B.A.P'di. Baby'lere hediye ettikleri 1004 yani melek isimli şarkılarıyla geri dönüş yaptılar.
Şarkı da klip de çok güzel, yalnız fan hediyesi olan bir klipte yalnız kendilerini olmalıydı bence. Baby'lerin klipteki kızdan hiç haz etmediğini duydum. Onlara hak veriyorum.
Sonra Shinwa'dan Lee Min Woo Taxi isimli şarkıyı yayınladı.
Şarkı güzel, her ne kadar söyleyenin sesini pek duyamadığımızı düşünsem de. :P İnsan oturduğu yerde dans ediyor. Dinlenilesi.
Bu ayın en güzel şarkılarından biri de şüphesiz Soyou ve Jungigo'nun söylediği "Some" şarkısıydı. Klibinde Dasom ve Baro oynuyordu.
Ben bu şarkıyı çok sevdim, günlerce bıkmadan dinledim. Klibi de inanılmaz şeker ya.
Veee.. Tabii ki SM The Ballad. Kesinlikle bu ayın olayıydı. Her şarkısını çok sevdim. Ama favorimden bahsedeyim.
Özellikle canlı performans linki verdim. Dinleyin ve SM'in geleceği Chen'in yeteneğini iyice bir öğrenin diye. :P Bu şarkının sözleri çok güzel, ayrıca SM'de sesini en çok sevdiğim iki erkek tarafından söyleniyor. Sadece bir dinleyin şu şarkıyı. Kulaklarınızın pası bir silinsin. Dinlerken bu performanstan sonra Jonghyun'un "Chen sen SM'in geleceğisin" diye twit attığını da unutmayın lütfeen.
Ayrıca Mamamoo isimli çaylak kız grubu K.Will'le düet yaptılar.
Şarkı çok eğlenceli. Ben rastgele gezinirken buldum, böyle kendimi kaptırmış dinlerken şarkının sonuna doğru Hakyeon'la Hongbin çıkageldiler. Allah'ım yok böyle bir şey, o kadar sevimlilerdi ki. Bence bir göz atın.
Hemen arkasından Bangtan Boys çaylak olmanın dezavantajlarını taşımadıklarını göstermek istercesine Boy in Luv isimli şarkılarını yayınladılar.
Tıpkı B.A.P'nin klibinde olduğu gibi burda da bir bayan oyuncu yer alıyor ve kendisinden hiç hazzetmiyorum. Her neyse. Şarkı gerçekten çok hoş ve danslarına da bayıldım.
Ladies' Code şekerlemelerim de yine çok hoş bir şarkıyla geri dönüş yaptılar.
Şarkının ismi So Wonderful ve koreografilerinde mikrofon kullanıyorlar. Bu yüzden bazı hayranlar bunun Wonder Girls'ün şarkısına benzediğini söylediler. Lütfen o hayranları kafanıza takmayın ve bu güzel şarkıyı önyargısız bir şekilde dinleyin, teşekkürler.
BTOB Beep Beep isimli şarkıylarıyla geri dönüş yaptılar.
Şarkı yayınlanmadan önce herkes +18 bir klip bekliyordu. Böyle insanlar ağzı açık baktılar teaserlara. "Siz de mi bee" haline geçiş yapmıştık. Ama öyle bir şey yok. Gayet güzel bir şarkı olmuş, klibinde de hiçbir saçmalık bulunmamakta. BTOB fighting!!
Sonra Sunmi de bu ay geri dönüş yaptı. Şarkının ismi Full Moon.
Şarkının teaserını önceden izleyen biri olarak klibi izlemeye korktum açıkçası. Çünkü teaserı izlerken az daha sandalyeden düşüyordum ve bu konsepti kim bulduysa baya küfrettim kendisine. Fakat klibin sadece başı biraz korkunç, o da teaserdaki kesit zaten. Şarkı güzel, ama ben hala 24 Hours'un etkisindeyim dostlarım. Hep Hakyeon yüzünden. -.-
Hakyeon demişken VIXX de Deux isimli eski hiphop ikilisinin yirminci yılları şerefine düzenlenen bir projeye katıldı.
Şarkı çok güzel. Bu proje için çekilen görüntülerde yapımcılar Ravi'nin şarkının yeniden düzenlenmesine çok yardım ettiğini söylemişlerdi. Mutlu mutlu dinliyorum şarkıyı her seferinde.

Evet son olarak da bombamıza geliyoruz.
CNBLUE'nun şarkısı.
Can't Stop.
BU ŞARKI ÇOK GÜZEL. YANİ CİDDEN ÇOK GÜZEL. GÜZELİN GÜZELİ.
Sözleri ayrı güzel, melodisi ayrı güzel, Minhyuk'un klibin bir kısmında önce duruyor olması mü-kem-mel. Klibin tonları, her yerin çiçek çiçek olması... Daha sayayım mı? Öhöm. Gerçekten bir yıl boyunca beklediğimize değdi. Bence artık promosyonlara başlamalılar. Hemen Running Man bölümü çevrilmeli, Sukira'ya ya da ShimTa'ya falan gitmeliler. Playback yapmadan çalmalılar yeniden. O kadar heyecanlıyım ki nefes alışlarımın hızını düşüremiyorum.
Albümdeki şarkılar çok güzel. En çok hangisini sevdiğime bile karar veremiyorum, o derece güzeller. Gerçekten başarıyorlar. Bir numaralar. Harikalar. CNBLUE fighting! Boice fighting!

Evet bu ayki manyak-geri-dönüş-fırtınası bu kadardı. Ama farkındaysanız daha bu ay bitmedi.
Bu ay geri dönüşü olan diğer gruplarsa şu şekilde: 2NE1, Girls' Generation, TVXQ, Orange Caramel.
Ve tahmin edin ne oldu. Evet! Key ve Woohyun'un alt grup çıkaracak olması dedikodu değildi. Gerçekti! Bunu biliyordum. Geçenlerde bir teaser yayınladılar. İkilinin adı Toheart olacak. İnanılmaz heyecanlıyım bu ikili için.
Ancak bu geri dönüş silsilesinin devamı için beni endişelendiren şeyler var. Örneğin CNBLUE'nun 2NE1 ve Girls' Generation savaşının arasında kalması gibi. Bunu kesinlikle istemiyorum. Kızlar lütfen savaşmayın. Hahaha. Kendimi dünya barışı isteyen hayalperestler gibi hissettim. Ah, ne yazık...
Her neyse... Diğer geri dönüşler için de oldukça heyecanlıyım ve CNBLUE'nun promosyonlarını dört gözle bekliyorum.
Ayrıca mart-nisan döneminin de geri dönüş açısından çok çılgın bir dönem olacağı kesin.
EXO geri dönüş yapacak, klipleri bile hazır. SM sanatçılarının çoğu da geri dönüş yapıyor zaten, hangisi ne zamandı hatırlayamadığım için ayrıntı veremeyeceğim. Ayrıca Winner ve Team B de çıkış yapacakmış bu zamanlarda. Bunun yanı sıra büyük bir sabır ve tutkuyla beklediğim N.Flying çaylaklarım da çıkış yapacaklar. Ha tabii ki bir de JYP'nin yeni kız grubu -isminin 6Mix olduğu açıklandı- da çıkış yapacak.
Farkında mısınız 2014'de CEO'lar cidden kafayı sıyırdılar. Bütün idollerini bu yılın ilk yarısında piyasaya sürecekler ve manyak bir yarışma olacak. Tabii ki olan hayranlara olacak, yani bize. Onları takip etmeye çalışırken gözlerimizi mi kaybederiz artık, yoksa sosyal hayatımızı mı çöpe atarız bilmiyorum. Buna rağmen inanılmaz derecede heyecanlıyım. Bu yıl boş durduğum bir tek hafta bile olmayacak.
K-pop dünyasının sevdiğim nadir yanlarından biri de bu. Bir sürü renk var ve fırsat buldukça bu renkleri çarpıştırıp gökkuşakları oluşturmaktan geri durmuyorlar.
Ne dersiniz? Sizce de çok mavi değil mi?
İyi geceler, lütfen mavi geri dönüş parçalarınızın tadını çıkarın sevgili dostlarım! ^^

1 yorum:

  1. PumpkinCheescake28 Şubat 2014 20:22

    Bangtaaaan fightiing diye bagirarak okudum ^^ Mavi yazilarindan biriydi yine ^^ (uzun zamandir buralarda yoktum geri dondum *-*)

    YanıtlaSil