Kartozlarının Yere Düşerken Çıkardığı Sesler

12 Haziran 2014 Perşembe

Bangtan Boys - Mavi Kartozu 1. Doğum Gününüzü Kutlar!

Reklamvari bir başlıktan sonra nasıl başlayacağımı kestiremedim. Şimdi size kopuk kopuk bir yazı geliyor, zira ne diyeceğini bilemeyen bir Mavi Kartozu'nun elinden çıktı.
Evet, Kore saatine göre şu an BTS denen ve yedi pırıl pırıl üyesi bulunan grubun bugün ilk yıldönümleri! *alkışlar*
Sevgili dongsaengim Pumpchee her zaman "Fandoma yeni girmiş biri kadar tanıyorsun onları" der. Evet bir Army değilim, ama kendilerini gayet de seviyorum efendim. Çok yetenekli ve çokça sevimli çocuklar.
Daha önce hiç oturup bir grup için tanıtım yazısı yazmadım, o yüzden bu yazıda da öyle bir şey yapmayı düşünmüyorum.
Açıkçası ne diyeceğim hakkında da gerçekten bir fikrim yok.
Ama deneyeceğim.
Öncelikle birinci yılınızı samimiyetle kutlarım. Bu resmi cümleyi komik olsun diye yazmadım, gerçekten içimden gelen bu. Ne kadar çalıştığınızı ve idol hip hop grubu olarak ne zorluklarla karşılaştığınızı biliyorum. Bunları anlatırken ağlayan bir Army'den duydum.
O Army şu an diğer Army'lerle birlikte fangirllük yaparken bu yazıyı yazıyorum.
BTS ve Army'lerde beni en çok etkileyen şey "her fandom grubuna çekermiş" fangirl-atasözünü en üst seviyede yaşamaları.
BTS kadar eğlenceli ve "kaotik" derecede karmaşık grupların fandomu olmak zor bir şey diye tahmin ediyorum. -çünkü CNBLUE ajussilerle dolu ve ben bilmiyorum- Bu zorluğa rağmen gece gündüz demeden fangirllük yapabilecek kapasitede bir fandom Army fandomu ve bunun yanı sıra en az idolleri kadar çılgınlıklara atılabiliyorlar da. Bu kadar enerjiyi birbirlerine olan sevgilerinden bulduklarına inanıyorum ve bunu söylerken "ay doğum günleri iyi davranayım" diye de söylemiyorum. Army fandomunu yakından tanıyorum çünkü.
Bu Army fandomu 1 Nisan'da twitter üzerinden BTS'in hesabını unfollow etmiş bir fandom şaka olsun diye. Bunu gururla anlatılar ki bence de gururla anlatmaları gereken bir şey, harika ya. Sen o kadar hayranı örgütle grubu takip etmeyi bırak. Muhteşemler gerçekten bayılıyorum onlara.
Üstelik çaylak grubun fandomu olmak da zordur, bırakın çılgın olmalarını.
Kpop fandomu barışçıl bir fandom gibi gözükse de çaylaklardan hoşlanmayan çok fazla sunbae fandom vardır ve onlarla savaşmanın zor olduğunu biliyorum, çaylaklığında yanında olduğum bir sürü fandom var. Tüm bunlara rağmen fangirllük yapıp bir de üstüne en az idolleri kadar çılgın oluyorlar.
Bazen çok şaşırıyorum.
 BTS yaş ortalaması düşük olan bir grup -ajumma fan konuşuyor- belki de bu yüzden bu kadar enerjiklerdir, bilmiyorum. Gençlik çok başka bir şey. Ama fanları bu kadar enerjiyi nerden buluyor diye arada bir merak etmiyor değilim. Ne büyük bir sevgidir bu.
Her fandom-grup ilişkisinin kendine özel bir yanı var ve BTS-Army arasındaki ilişki de bu. Gerçekten hayranlıklarına hayran oluyor insan.
Bu fandomdan bir arkadaşınızın olması da çok güzel bir şey.
Mesela benimkisi Pumpchee ve cidden onunla fangirllük yapmak acayip eğlenceli.
V Charts Awards günü CNBLUE ve BTS 3.5 saniye için birbiriyle selamlaştığında ölmüştük beraber. Hatta BangBlue ismini de beraber bulduk, artık her yerde kullanıyorum.
İşte bu güzel insanın içinde bulunduğu güzel Army fandomu benden bir kutlama yazısı kazandı - bilmiyorum onlar için önemli mi ama ben yapmak istedim. Çünkü bunu hak ediyorlar.
Tabii ki BTS de hak ediyor.
Birinci yıl dönümünüz kutlu olsun.
Daha doğrusu 1. doğum gününüz kutlu olsun.
Bir gün sizler de sunbae olucaksınız ve bu günlerin meyvelerini yiyeceksiniz.
Ama hep böyle kalmanızı umuyorum, dünyanın en çılgın fandomlarından biri olarak.

Bitiş şarkımı, tıpkı fotoğraflar gibi, Pumpchee seçti.
Ama söylememi istedi: Miss Right'ı da çevirisiyle birlikte dinlemeliymişsiniz.
Miss Right çıkmadan önce bile onun favori şarkısıydı, herkeslerden kıskanır ama bu yazı için o şarkıyı hediye etti. Hehehe.
Bitiş şarkımız: Born Singer.
Tekrar doğum gününüz kutlu olsun çocuklar!
Mavi günleeer! ~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder