Kartozlarının Yere Düşerken Çıkardığı Sesler

10 Haziran 2014 Salı

VIXX - Mavi Kartozu sıkı çalışıyor

Arkadaşlar biliyorsunuz VIXX yakın zamanda bir geri dönüş yaptı. İşte size şurda klip:
Geri dönüşlerine çok sevinmiştik ama klip yayınlandıktan iki gün sonra VIXX Tv'nin de son bölümü yayınlandı ve fandom olarak büyük bir darbe yedik. Bu durum bazı hayranları korkuttu, açıkçası ben de korktum. Bir sorun olduğu konusunda inanılmaz derecede endişeliydik, hatta bazı hayranlar VIXX'in artık büyüdüğünü ve büyük fandomları olan gruplar gibi ister istemez aramıza bir çizgi çekileceğini bile söylediler.
Fandom olarak bu geri dönüşten sonra gerçekten çok çalkantılı günler geçirdik. Zaten doğal olarak ilerleyen programın yanında bir sürü şey çıkıyordu ortaya.
Bir de daha ilk geri dönüş haftasından çocukların birinciliğe aday olmaları durumu baş gösterdi.
Bu durumda tabii harekete geçtik ve internet üzerinden yapabileceğimiz her şeyi yaptık. Bu süreç içinde gerçekten çok az uyudum, inanılmaz yorucuydu.
Ama değdi. Çünkü Pazar günü yayınlanan Inkigayo'da çocuklarımız birinciliği elde ettiler.
Yine Leo ve N konuşamadılar çünkü ağlamakla meşgullerdi. Hongbin her zamanki gibi ışıl ışıl gülümsedi ve Ravi -çirkin surat :P- gözleri dolu dolu konuşmayı yaptı. Maknae derseniz o yine habersizdi sanırım. hehehe.
Tüm bunlara canlı yayın izleyerek şahit olmuş biri olarak ailemin yanında çığlık atıp dans ettim -evet yaptım.- Beni yargıladılar ama umurumda değildi. çünkü sadece beş saat uyuyup yapabileceğim her şeyi yapmıştım ve çocuklar kazandılar.
Onlara verilen bu ufacık zamanda hayranlarına en az üç kez teşekkür ettiler. Yani beş saat uyuyan bana da. Bu her şeye değdi, her şeye.
Bundan sonra oturup tweet atmalarını ve video yayınlamalarını bekledik. Tweetler geldi, maknae bile tweet attı! Tabii ki çok mutlu olduk.
Ama video ortada yoktu ve kimse bundan bahsetmese de fandomun morali düştü. VIXX Tv bittiği için bizi korkutan şeyler acaba gerçek mi oluyor diye düşünmeden edemedik. Yine de bu bizi durdurmadı, sürekli olarak her yerden oy vermeye devam ediyorduk.
Derken bugün, eskiden VIXX Tv'nin yayın günü olan salı günü o video yayınlandı.
Ne hissediyorum biliyor musunuz? Bulutların üstündeymişim gibi.
Çünkü bu video Starlightlar için yapıldı. Biz aptal gibi aramıza mesafe girdi diye üzülürken onlar hala bizi düşünüyorlardı.
O yüzden bunu her insanın gözüne gözüne sokmak istiyorum.
Taekwoon'un başından sonuna kadar ne kadar çok gülümsediğini ve herkese nasıl sıkıca sarıldığını herkese söylemek istiyorum. Ravi'yi kollarının arasına alarak grup kucaklaşmasını başlattığını göstermek istiyorum herkese.
Her şeye gülen mutluluk virüsü sevimli ana vokal Jaehwan'ın konuşmasını yaparken gözyaşlarını tutmak için dudaklarını ısırdığını haykırmak istiyorum.
Hakyeon'un anne babasına "Birinci oldum!" diye fısıldadığını söylemek istiyorum.
Herkesin ne kadar mutlu olduğunu göstermek istiyorum.
Ceplerinden o gülleri çıkarırken nasıl hem utanıp hem de sevindiklerini herkes bilsin istiyorum.
Çok mutluyum ve deli gibi ağlıyorum.
Bu basit bir şey değil. Hiç değil.
Hakyeon bugün 4 Things Show denilen, fanlar için nimet niteliğinde olan programda "Starlightlar hep benim yanımda" dedi. Onun yanındayız, hepsinin yanındayız. Sonuna kadar.
Çok aptalca olduğunu biliyorum, asla gerçekleşmeyeceğini de biliyorum ama söylemeden edemeyeceğim. Onlar bizden vazgeçse de biz onlardan vazgeçmeyeğiz.
Teşekkkürler çocuklar. Siz harikasınız.
Harikasınız.
Yeniden kazanmanız için her şeyi yapacağım.

Şimdi bu duygusal konuşmayı reklamlar için bölmeliyim.
Eğer bir Starlightsanız, ya da yalnızca yardım etmek isteyen bir kpop fanıysanız; VIXX'e oy vermeyi kolaylaştırmak adına yazılan metinleri Türkçe'ye çeviriyorum. Çevilere feysbuk üzerinden bu cümleye tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Bundan sonra beni Türk Starlight Hareketi'nin Annesi olarak çağırabilirsiniz. :P
Eğer beraber fangirllemek istiyorsanız "mavikartozu" adıyla olabilecek her yerdeyim.

Eveet şimdi bu konuşmayı burada sonlandırıyorum. Çok ani oldu, yazmayı planlamamıştım ve çok hızlı yazdım. Huhuu başım döndü.
Son olarak geleneği bozmadan şarkımı vereyim o halde.
Liderimizin o güzel sesiyle 4 Things Show'da söylediği şarkı sizlerle.
Türk Starlight Hareketi'nin Annesi Mavi Kartozu'nu okudunuz.
Mavi günler efendim ~ 

3 yorum:

  1. PumpkinCheescake11 Haziran 2014 19:05

    Seninle gurur duyuyorum unni! Fighting!
    Ne kadar çalıştığını yakından gören biri olarak... Gerçekten harikasın. Pumpchee hep arkanda! Her ne kadar yardım edememiş olsa da... Bu durumdan çok üzgün :( Gerçekten :( Keşke bu kadar saçma sapan biçimde meşgul olmasaydım bundan nefret ediyorum... Neyse, harcadığın çabaların yanıt bulmuş olması da çok güzel. Bugün bir fandomun daha mutlu olduğunu gördüğüm için mutluluktan ölebilirim ^^ Bizim yıldönümümüze de bir gün kaldı bir şeyler yazarsın artık kkk~
    I VVVVVVVV you! Fighting Starlights!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe lütfen saçmalama yardım etmek istemen bile yardım etmişsin gibi hissettiriyor.
      Bugün ikinci ödülümüzü de aldık ya çok mutluyum cidden.
      Ooo demek siz de mutlusunuz çok sevindim. Bilgisayarım gelirse birinci yıldönümü hediyeniz benden :P
      Vvvvv you kediciğim. Fighting!! ^^

      Sil
  2. Bugün uzun zamandır yapacağım dediğim şeyi yapıp bloğunu baştan sona gezmeye başladım.Gözüm hep VIXX'le ilgili bir şeyler aradı ve buldum hem de en güzelini.Sıkılmadan incelememe deydi.Bunları kaç ay önce yazdın ama ben heyecanını sonuna kadar hissettim.Yine ve yine senin yazdıklarını görmek beni rahatlattı. Bir Starlight olarak söylüyorum İyi ki Starlight'sın <3

    YanıtlaSil