Kartozlarının Yere Düşerken Çıkardığı Sesler

22 Haziran 2014 Pazar

Mavi Kartozu'ndan Haber Var!

Selam dostlar, öldüğümü sanmıştınız değil mi?
Hayır ölmedim.
Sadece tatile çıkmıştım -tatil denirse tabi-
Hemen kısaca açıklamalarımı yapıp gideceğim, şu bloğa tıklayan bir avuç insana karşı bunu bir borç biliyorum.
Dün ve bugün Yonghwa'nın doğum günüydü. Evet iki gün çünkü saat farkı var ve iki gün kutladım ne var ehehe. Ama yazısını yazmadım. Çünkü CNBLUE hakkında, onlara olan sevgim hakkında konuşmayı sevmiyorum çok fazla. Kendime saklamayı tercih ediyorum.
Ama buraya bir cümle bırakacağım.
"Doğum günün kutlu olsun lider, ben..."
Evet, cümlenin devamını siz tamamlayın. Zaten ben tamamlamaya kalkarsam bitmez.
İşte size büyüyen liderimizin doğum günü için bir hediye :P
Çok ruhsuz bir başlangıç yaptığımın farkındayım çünkü rahatsızım ve kendimi iyi hissetmiyorum. Kusura bakmayın.
İkinci husus Baekhyun ve Taeyeon meselesi. Belki o koca fandomdaki kargaşanın arasında sesim duyulmadı ama ben bağıra bağıra onları desteklediğimi söyledim.
Ben her zaman idollerimin -özellikle CNBLUE'nun- sevgililerinin olmasını, hayatlarını yaşamalarını istemişimdir. Her zaman. Çünkü onlar gençler ve öğrencilik yıllarını traineelik yaparak harcıyorlar. Çok çalışıyorlar. Hiçbir şeye fırsatları yok. Fırsatları olmasını istiyorum, zor zamanlarında onları rahatlatabilecek özel bir insan olsun istiyorum.
O yüzden Baekhyun ve Taeyeon'u gördüğümde de sevindim açıkçası. Biraz garipsedim elbette, hep abla kardeş diye düşünmüştüm. Alışmam biraz zaman aldı ama sizce de çok sevimli değiller mi?
Ah pardon, fandoma sormamalıyım sanırım. Çünkü bizim fandomumuz kusura bakmayın ama gittikçe aptallaşıyor.
Kris olayında hayranların fandomu terk etmesini anlardım -ki giden topluluk şimdikine göre çok ufaktı- ama insanlar sözde 11 üye için fandomda kaldılar. Canım ya. Çok mu önemsiyorsun gerçekten sen onları? Birisi sevdiği insanla birlikte oldu diye kalan 10 tanesini terk ettin ama? Utanmadın mı peki kendine fan demeye?
Ben utandım. Sizden.
Zaten Exo-stan fandomunu hiçbir zaman sevememiştim. Gittikçe de nefret ediyorum.
Eğer Baekhyun ve Taeyeon konusunda bir yazı yazacaksam bu yazı hayranlarımızın ne kadar nankör olduğuyla alakalı olacaktır.  Ama yazmayacağım çünkü ben köpekçiğimin sevdiceğiyle mutlu olmasına mutluyum. Sizin gibi nankör değilim. Kusura bakmayın.
Geri dönüşleri ve çıkışları başka bir yazı için saklıyorum çünkü konuşmamız gereken çok şey var dostlar.
Onun yerine Siyah Limon için özür dileyeceğim.
Evet çok gecikti biliyorum ama oldukça uzun bir bölüm en geç yarın eklenecek bloga. Özür dilerim özür dilerim özür dileriim.
Tamam şimdi gidip lanet olası gözlerimi dinlendirmeliyim.
İşte size kapanış şarkısı.
Kim Taehyun - Present!!
Mavi dinlemeler efendiim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder