Kartozlarının Yere Düşerken Çıkardığı Sesler

12 Ocak 2013 Cumartesi

Missing You'yu Maviliyoruz! - Dudakların Dizisi

Hala Nice Guy'ı mavilememiş olmakla beraber, içimde ona ihanet ediyormuş gibi bir hisle Missing You dizisine başladım birkaç hafta önce.

  

Dizinin içeriğinden bahsetmeyi çok isterim. Hatta bu diziye nasıl aşık olduysam sizi de öyle aşık edebilirim diye düşünüyorum. Ama henüz dizi tamamlanmadı ve ben de güncelden baya geride izliyorum, yavaşça. Doğru tahmin: Bitmesini istemiyorum. Ayrıca dizideki dudakları izlemekten mahrum kalmak da...
Bence bu dizinin adı "Seni Özlüyorum" yerine "Dudaklarına Bakıyorum" olmalıydı.
Dizinin başrol oyuncuları Park Yoochun, Yoon Eun Hye, Yoo Seung Ho, Yeo Jin Gu ve Kim So Hyun. İzlediğim ilk Yoochun projesi bu, bence mükemmel bir başlangıç oldu.
Bir büyüsü var, böyle... Kapılıp gidiyorsunuz dizinin içinde. Bitince de ne izlediğiniz aklınızda kalmıyor, ama sonra tekrar oturduğunuzda sanki aradan hiç zaman geçmemiş gibi hatırlıyorsunuz.
İşte ben bu kapılıp gitme anlarında, dizideki belki en önemli konuşmalardan birindeydi, kendimi Yoochun'un dudaklarını izlerken buldum. Altyazıya yakın olduğu için mi bilmiyorum, ama dalıp gittim dudaklarına. O ne dudaktır öyle! İnsan dudağını ısırsın ya da ıslatsın diye bekliyor adeta. Sizce de öyle değil mi?


Peki ya Yoo Seung Ho'ya ne demeli? God of Study'de isyankar liseli rolündeyken bile dudaklarına hayrandım ben onun! Çocuğun suratı şaheser zaten bir kere. Dudakları da işin... tatlısı. Dilber dudağı tatlısı... Sanırım. Evet.
Yoon Eun Hye'nin dudakları zaten tescillidir, meşhurdur. Güzeldir, tabi o iğrenç mor rujları sürmediği zaman. Yine de bir bayan olduğu için pek ilgi alanıma girmiyor. 
Yeo Jin Goo! Sevgili yeni nesil aktörüm! Ben onu küçük Lee Byung Hun diye çağırıyorum ama Yoochun'un küçüğü olmak da yakışmış ona. Kim So Hyun içinse Han Ga In ya da So Ye Jin'in küçüğü olmak daha iyi olurdu. Olsun, Yoon Eun Hye'ye de gitmiş. Bu yeni nesil oyuncuların dudakları da dizinin "Dudak Dizisi" ünvanına destek olmuş.
Ünvan dediğime bakmayın, böyle düşünen bir tek kendimi buldum. Ama sizce de bu dizinin dudak kadrosu müthiş değil mi? 
Herkese benden mavi dudak koruyucusu! Sürün ve diziyi izlerken bolca dudaklarınızı yalayın. Mutlu mavilemeler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder