Kartozlarının Yere Düşerken Çıkardığı Sesler

11 Temmuz 2013 Perşembe

Music Bank İstanbul - Buraya biraz mavi dökülmüş.

Çoğu k-pop severin bildiği gibi Music Bank sonunda Türkiye'ye geliyor. Peki nedir bu Music Bank?
Efendim Music Bank, Kore'nin üç büyük kanalından olan KBS'in düzenlediği bir müzik programıdır. Kore'de her hafta düzenlenen bu programın ne ara yurtdışına çıktığı hakkında en ufak bir fikrim yok. Ama izlerken içimizi titretirdi. Yabancı hayranlarla, bizim de kendileri için çıldırdığımız insanların deli gibi şımarması bizi çok üzerdi. Şahsen benim, CNBLUE'nun Şili'deki görüntülerini izlerken gözlerim dolmuştu.
Türk fanlar Music Bank'in Türkiye'de yapılması için imzalar toplamaya, KBS'e mailler atmaya başladılar. Sonunda başardılar ve birkaç ay önce İstanbul'da yapılacak bir etkinlik için hazırlıklara başlandı.
Ben İstanbul'da yaşıyorum, konserin yapılacağı açıklandığı gün babamdan gitmek için izin bile aldım. Üstelik o zaman burnumun dibinde bir salonda yapılacağı dedikoduları ayyuka çıkmıştı ki değmeyin keyfime.
Zaman içinde bazı sebeplerden ötürü gitme ihtimalim azaldı, küçüldü, ufalandı ve yok oldu. Bilet parası kredi çekmemi gerektirecek kadar çok olsa bile umurumda değildi, ama parayı vererek bütün engelleri ortadan kaldıramazdım işte.
Gidemeyeceğimi anladığım zaman CNBLUE gelmesin diye çok dua ettim. Aynı kara parçasına ayak basıp onları göremezsem gerçekten çok üzülürdüm (sasaeng fanlığa doğru adım adım) hatta ağlardım, haftalarca fotoğraf-video izleyerek depresyona girerdim. Ben kendimi biliyorum. O sırada dünya turuna yeni başlamışlardı ve ben konserin dünya turuna denk geleceğini falan düşünüp avunmaya çalışmıştım. (Tabii ki imkansızdı.) Sonra gelme ihtimallerinin arttığını düşünüp bilet fiyatları yüksek olsun diye dua ettim. Velhasıl çok mu ağladım dua ederken bilmiyorum ama kabul oldular, GELMİYORLAR!!
Derin bir oh çekmiştim gelen sanatçılar açıklandığında. Tabii garip bir hayalkırılığı da hissetmedim değil.
Music Bank'e gelen sanatçılar şu şekilde:
FT ISLAND
BEAST
SUPER JUNIOR
AILEE
MBLAQ
MISS A
Hepsini dinlemişliğim var, hepsini çok severim. Ama özellike FT ISLAND sıyrılıyor aralarından benim için. En çok onları görmek isterdim.
Neyse belki gezmeye falan gelirler buralara, azıcık mavi bulaştırırlar sokaklarına pis İstanbul'un. Belki. Bir umut.
Bilet fiyatları da açıklandı bugün.
77 liradan başlayıp 350 liraya kadar çıkan biletler var. Açıkçası bilet fiyatları yüzünden de biraz üzüldüm. Yani azıcık daha pahalı yapmalılardı bence. Bak mesela ben şimdi gidebilsem en düşük fiyattakini alacak kadar para verebilirim. Ama gidemiyorum. Yani bu adamlar tesellimi elimden aldılar. Bak dertlendim yine.
Artık sizlerden gelen fotoğraf ve videolarla orada gibi hissetmeye çalışacağım.
Gidebilsem buraya iyi malzeme çıkardı, ama kısmet.
7 Eylül'de mavi yıldızlar İstanbul'da sahnede olacaklar. Onları izlemeye gidecekseniz eğer, lütfen fanlar olarak iyi iş çıkarın. Orayı masmavi yapın! Size güveniyorum. :)

2 yorum:

  1. Ah madem gidemiyorsun o halde gelmemelerine senin adına çok sevindim.(Bu arada gelmelerini bekleyen diğer hayranlara da üzülmedim değil).Keşke sen gidebilseydin ve onlarda gelseydi.Oppanın uzaktan da olsa sesini duymanı ve görmeni isterdim.Ama neyse umarım başka bir zamanda bu şansı elde edebilirsin.Hatta belki kulise bile girersin :D Çok üzülme.Ağlamak istiyorsan ağla ama kendini de harap etme.Sen bize lazımsın :) Bir gün Oppanı görmen için en mavi dileklerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağzından mavi arı balı damlıyor yahu. Gelselerdi de gidemeseydim, havaalanına karşılamaya gidecektim. Bu kesin bir plandı, gerekirse evden kaçacaktim. Neyse ki gelemiyorlar da ev ahalisinin yıllar sonra kocaya da kaçmamam için beni eve bağlamasına gerek kalmayacak. :D
      Umarım herkes oppasını bir gün görür. (Ama önce ben.) Mavi teşekkürler sana!

      Sil