Kartozlarının Yere Düşerken Çıkardığı Sesler

15 Eylül 2013 Pazar

Adolescence Medley - Mavi Kartozu'nun Okul Öncesi Tavsiyesi

Bu okul döneminin ilk gününün başlamasına saatler kala gaza gelip ne zamandır bilgisayarımda yer tutan bu dört bölümlük güzel diziye başladım.
Diziyle tanışmam, elbette ki dizide konuk oyuncu olarak yer alan sevgili oppam Lee Jong Hyun sayesinde oldu. Ne yazık ki tek bölümde gözüküyordu, bu yüzden hemen başlayacak kadar meraklanamadım. Okul gerginliğinden olsa gerek kafamı dağıtacak eğlenceli bir şeyler ararken imlecim dizinin klasörünün üstüne geliverdi. Üstelik okul dizisi olduğunu da unutmuştum. Günün anlam ve önemine yakışır bir hareketle izlemeye başladım.
Adolescence Medley'nin başrol oyuncuları Kwak Dong Yeon ve Lee Se Young.
Hikaye ise Kwak Dong Yeon'un canlandırdığı Choi Jung Woo karakterinin Namil Lisesi'ne nakil olmasıyla başlıyor. Bu karakter hayatında tam yedi kez okul değiştirmiş, en kısası altı ay olmakla birlikte bir sürü tecrübesi var. Bu yüzden üç maymunu oynayacağını, herkesi görmezden geleceğini ve kimseyle arkadaş olmayacağını söyleyip duruyor.
Ne yazık ki lise birinci sınıfa giden bir ergen olup insan içine karışmamak çok da kolay bir şey değil. Sıra arkadaşının kendisine yapılan zorbalıkları sineye çekmesine dayanamayıp olaya müdahele ediyor ve onu koruyor.
Bu davranışından dolayı, buna cesaret edemeyen diğer insanlar kendisine hayran oluyorlar.
Tüm okulun kendisine Koca Oğlan dediği kişiye "yanlışlıkla" sataşmasıyla da ünü bir hayli artıyor.
Diğer ana karakterimiz, Lee Se Young'un canlandırdığı Yang Ah Young. Kendisi okul birincisi ve sınıf başkanı. Etliye sütlüye karışmayan "yeni öğrenciyi" ortama katmak için ona sınıf görevlerini yüklüyor. Aslında çok sevimli ve iyi bir kız. Ama Jung Woo, kendisine verilen işlerin zorbalık yapmak için olduğunu düşününce kızı herkese rezil etmek için sınıfın ortasında ona çıkma teklif ediyor! Evet, kendisi baya aptal. Reddedileceğini zannediyor. Oysa ki sevgili sınıf başkanımız hiç düşünmeden "Olur," diyor.
Kazara bir araya gelen bu iki genç aslında çok sevimli bir çift oluyorlar. Sınıftakilerin onlarla dalga geçmesi, ikisinin de utanması, birbirlerinin yüzüne rahat rahat bakamamaları... Ah, öyle tatlı ki...

Dizinin ipleri benim çok aşina olduğum, acısını çok çektiğim bir yerde çözülüyor. Bu yüzden diziyi bu kadar çok sevdim belki de.
Ah... Ya da dizide yer alan yakışıklı çocuklar yüzünden de olabilir! ^^
Hikayenin Koca Oğlan'ını, yani Lee Yeok Ho'yu Choi Tae Joon canlandırıyor.
Kendisi hatırı sayılır derecede yakışıklı bir çekiğimiz olup, vücudu da gayet şekillidir.
İlk kez burada izledim, ama devamı gelecek gibi görünüyor. Tabii, konuk oyuncuları unutmamak lazım. Infinite'den Sung Yeol dizinin bir bölümünde gözüktü. Kendisi yakışıklı okul başkanı rolündeydi.
 Ve gerçekten çok şekerdi. ^^
Lee Jong Hyun, yani benim biricik sevgili oppam da dizide konuktu. Ah Young'un abisi rolündeydi!
Kendisine yakışır bir şekilde, bir boksörü canlandırdı. Her zamanki gibi fazlasıyla havalıydı.
Bunun yani sıra AOA'den Mina da dizideydi. Yani FNC tam kadro ordaydı desek yeridir.

Dizi okula birkaç saat kala bana hiç iyi gelmedi efendim, ne yalan söyleyeyim. Şimdi bütün gece yarın okula yeni bir çocuk geleceğini ve onun benim hayatımın aşkı olacağını düşleyip duracağım. Kendime üzülmüyorum değil.
Hem dizinin başrol oyuncusu benden küçük. Kendisinin nunası oluyorum. Bu da haliyle ruh halime hiç iyi gelmiyor.
Keşke bu diziyi daha önce izleseymişim de umutsuzluğa kapılmadan mavileseymişim.
Yine de siz bana bakmayın ve diziyi mavileyin dostlarım. Yalnızca dört saatinizi alacak, emin olun buna değer.
Evet, artık burada bitirip okul hazırlığı yapmam gerekiyor. Yarın sabahın köründe kalkıp derse girecek bir zombiye ihtiyaçları varmış da beni aradılar...
İşte size dizinin meşhur "neşe veren şarkı"sı...
"Eski hayallerim bir çocuğun boş rüyaları gibi görünüyordu. Gözyaşlarımı tutup kimse bilmeden adını sayıkladım. Sıcak sesin kulaklarımda çınladı, bu benim umudumdu."
Okul için bol şans dilerim, mavi kalın! ^^

1 yorum:

  1. konusuyla dört bölümlük olması biraraya gelince dikkatimi çekti. oyuncuları da iyi seçilmiş gibi görünüyor. listeme alıyorum. mavi akşamlar

    YanıtlaSil