Kartozlarının Yere Düşerken Çıkardığı Sesler

10 Aralık 2013 Salı

İLK KAR DÜŞTÜ! - Mavi Kartozu Çok Mutlu

Evet, bir haftadır yurt genelinde bir kar yağışı söz konusu. (Özellikle Erzurum, ah Erzurum.) Yollar kapanıyor, okullar tatil ediliyor, çocuklar karda oynuyor. Ben de evimde kış şarkılarını dinleyip "Hani bana?" diyorum.
Evet, işte bugün. Hatta dakikalar önce benim de evimin kapısına kar yağdı efendim. İnanılmaz mutluyum, fakat bunu belli edemeyecek kadar hastayım. Karı izlemek için camdan bakmam bile en fazla üç dakika sürdü, gerçekten kafamı kaldıramıyorum.
Yine de kendime verdiğim sözü tuttum ve ilk karı gördüğüm an sizinle paylaşmaya geldim.
Şu haldeyim:
Pek çoğunuzun bildiği gibi tüm Asya dramalarında kış temalı dizilerin çok değerli bir malzemesi vardır: "İlk kar yağdığında ne yapacaksın?" İlk karın iki sevgili için büyük bir anlamı olduğunu fark ettim bunca zaman sonucunda. Gerçekten çok anlamlı, sanırım ilk kar yağdığında birlikte olmanın ölene kadar birlikte olmanızı sağlayacağını falan düşünüyorlardı. Tam hatırlamıyorum.
Ama emin olun ilk kara çok değer veriyorlar.
Ben de öyle.
Çünkü kış temalı diziler güzeldir. Kış şarkıları güzeldir. Kış güzeldir. Kar güzeldir.
Bu kış çok planım var, blogumun kıymetini artık öğreniyorum. Burada insanlar beni dinliyormuş gibi hissediyorum, o yüzden her şeyi anlatabilirim. Her şeyi.
Mutluyum, kar yağdı. Yağmaya devam edecek. Çünkü kış geldi.
Mutluyum.
Mutluyum.
Maviyim!!
Koşmak istiyorum. Herkese sarılmak istiyorum. Boğazımın ağrısı, titrerken kasılan bedenim hiçbir şey umurumda değil şu an.
Kış boyunca buralarda olun.
Yapmak isteyip de söyleyemediğim çok şey var.
Gidiyorum artık.
KAR YAĞIYOR!

Juniel ve en bi' sevdiğim oppam Jonghyun'un düeti Love Falls'la veda ediyorum.
"Bu kış ne kadar da sıcak seninleyken. Seni her zaman mutlu edeceğim, kış geçip gitse bile. Kar yağıyor, aşk yağıyor, bembeyaz!"
Sizin aşkınızın masmavi yağması dileğiyle. Mavi kalıın!!

2 yorum:

  1. Ah senin şu kar sevdan :D Gerçi böyle dediğime bakma ben de tüm gün karı bekledim (Bu cümle biraz çift anlamlı mı oldu ne asdfghjkl). Cam güzeli olduk iyi be kartozu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çift anlamlı diyene kadar çakmamıştım, hastalık insanı masumlaştırıyor efendim.
      Vallahi cam güzeli oldum ya, fakat iyi yağdı buraya. Bir yandan Çalıkuşu, bir yandan kar. Değmeyin keyfime. :)

      Sil