Kartozlarının Yere Düşerken Çıkardığı Sesler

19 Ocak 2014 Pazar

Kartozu Mevsiminin İlk Günü, CNBLUE'nun Yıl Dönümü ve Mavi Tatilin Başlangıcı! Yehet!

Selam olsun efendim.
Bu hafta benim açımdan dolu dolu geçen bir haftaydı. Hiçbir günümü boş geçirmemiş olmakla beraber, göz pınarlarımın boş olduğu bir gün de yoktu. Beş gün içinde tam dokuz tane sınav oldum ve özellikle bu kadar çok sınavımın olduğu haftada özel hayatım(?) benden çok şey istedi. Tüm bu koşuşturmaca içinde boş olan tek şey düşüncelerimdi, çünkü beynimin içinde o kadar çok şey vardı ki hangisini düşüneceğimi karıştırmaya başladım artık.
Yukarıdaki gifte gördüğünüz Taeyeon kadar sıyırmak üzereydim. Kafatasımda en büyük yeri kaplayan şeyse bir an önce kendimi toplamam ve her şeyi nüfus artış oranı gittikçe yükselen sevgili blogumda anlatmam gerektiğiydi.
En kötüsünden başlayalım o halde!
GEOMETRİ!
Evet, başımın belası bu haftanın tüm olaylarının neredeyse tepesindeydi. Muhtemelen kalacağım bu dersten, kurtarma sınavında bile boş boş kağıda baktım. Üstelik o soruların kolay olduğunu hissediyordum, yapamadım işte. Sınavın ortasında köpek yavrusu bakışlarıyla -pek vefalı- sevgili arkadaşlarıma dönüp "N'oolur yardım edin lan" diye sızlandıktan sonra imece usulüyle bir şeyler denedik. Sağ olsunlar. Ama bir sınav geçmem için yeterli olmayacak gibi gözüküyor. İkinci dönem 70 ortalama yapmak için yırtınacağım.
Yahu kalmayı falan geçtim de hocanın trip atması yok mu, çıldıracağım.
Evet, geometri hocamı da Tom ve Jerry giflerimle dövdüğüme göre devam edebiliriz.
Her şeye rağmen bilgisayarımla buluştuğum zamanlar da oldu elbette bu hafta. Zaten bir sürü de comeback vardı, onlarla ilgilenmeliydim.
Öncelikle meleklerim, AOA Miniskirt şarkılarıyla geri dönüş yaptılar.
Belirtmek isterim ki son zamanlarda k-pop fanları arasında dönen "yeaaa bu seksi konsept işi sıkmadı mı sizce de yeaaa" muhabbetine, seksi konsept işine gıcık olduğumdan daha çok gıcık oluyorum. Tamam, gerçekten artık seksi kızlar sıkıcı olmaya başladılar, zaten bence Koreliler seksi olmak için değil sevimli olmak için doğmuşlar. Ben de sevmiyorum şu popoyu bile örtmeyen etekleri, bacakları havada pozlar vermelerini. Ama bunu yapan şirketlerdir. Şirketler ne isterse kızlar onu yapıyorlar. Ha bunu söylemekle "kızlar seksi konsept istemiyor" düşüncesini savunduğumu düşünmeyin, ne istediklerini soran yok diyorum sadece. Şimdi siz gelip sırf konsepti yüzünden şu şarkıya, kızların yeteneklerine çamur atmaya kalkarsanız dokuz sınavdan bileğinin hakkıyla çıkan Mavi Kartozu'nu kızdırırsınız. İsterseniz gözlerinizi kapatın, ama şu şarkıyı bir dinleyin lütfen. Gerçekten çok güzel. Beğeneceksiniz.
AOA fighting!!
Ayrıca pazartesi günü Two Song Place'in şarkısının klibi yayınladı.
Biliyorsunuz bu FNC Şirketi'nin çıkardığı ikinci "ikili". Song Seung Hyun ve Song Eun Yi birlikte eğlenceli bir şarkı hazırlamışlar. Klipte bu yılın çok meşhur olan şarkılarının parodileri var ve pek çok konuk oyuncu(?) yer almış. Hayranlar her yerde SeungHyun'un dans konusunda çok isteksiz oluşuyla dalga geçiyorlar, onu çok tatlı buluyorlar. Açıkçası bence de acayip sevimli. Song Eun Yi, FNC şirketinin en büyük elemanı ve aynı zamanda eski bir şarkıcı. Komedyenlik yaptığını duymuştum. Her komedyende olan sert ve yanındaki insanın moralini bozan garip mizaç onda da var ama gerçekten çok tatlı bir kadın. Boice'lar onu Minhyuk'a olan hayranlığından tanıyor olabilirler.
Şarkıyı çok beğendim, insanın diline dolanıyor. Gün içinde yüzlerce kez dinliyorum, bence siz de bir izleyin çok eğleneceksiniz.
Bu haftaya giriyor mu bilmiyorum ama bunu da eklemeden edemeyeceğim B1A4 da comeback yapt.
Bu da insanın ağzına takılan şarkılardan kesinlikle. Klibi de çok hoş, karlı karlı.
Git gide B1A4'un çizgisine yaklaşıyorum. Bir gün oturup didik didik araştıracağım galiba, çok takdir ediyorum bu çocukları.
Sonra bir de Royal Pirates'in yeni şarkısı yayınlandı.
Korede ismini çok sık duyamayacağınız şeylerden biri de rock gruplarıdır. Yok değil, bir sürü var. Sadece isimleri duyulmuyor. Bence sizin duymanızda bir sakınca yok. Royal Pirates sizin için bir başlangıç olabilir. (Videoyu çocukların orjinal hesabından yükleyemedim, size zahmet buluverin.)

Tüm bu yeni şarkıların arasında henüz çaylak sayılan gruplarla da baya bir ilgilendim. Çoğu hala bitmedi ama VIXX'i neredeyse tamamladım. Bir Starlight olmak üzereyim.
Ayrıca bu hafta EXO'dan D.O ve Kai'nin doğum günü vardı! 12'sinde Kyung Soo ommamızın, 14'ünde dans makinesi Jongin'inimizin doğum günleriydi. Saengil chukkahaeyo! ^^
Tüm bu anlattığım şeyleri koca bir listeden tek tek silerek anlatıyorum. Evet, liste yaptım. Ve şimdi sırada dizi sezonu var.
Tatil vakti geldiği için -sonunda- dizilerime dönebileceğim.
İlk sırada yaklaşık bir buçuk yıl önce yazısını yazdığım ve yaklaşık 4 ay önce başladığım halde hala sonunu göremediğim bahtsız dizi Nice Guy var. Bu sefer bitirmekte inanılmaz kararlıyım, yolum açık olsun.
İkinci olarak tabii ki The Heirs var! Park Shin Hye ve artık tüm Kore'nin Chan Young'u olan "Lovely Minhyuk"umuz oynuyor o dizide. Diğer etkenleri saymak istemiyorum, tüm fanlar hepsini biliyordur zaten.
Üçüncü sırada Marry Him If You Dare var. Dizinin adını "Yonghwa yine çok havalı" olarak da düzeltebiliriz sanırım.
Dördüncü olarak efsanenin ikinci sezonu Reply 1994'ü izlemeyi düşünüyorum.
Sonuncu sıraya Doojoon oppanın bol yemekli dizisi "Let's Eat"i kondurdum. Umarım ona sıra gelebilir.

Evet, şimdi önemli kısımlara geçiyorum. BURAYI DİKKATLE DİNLEYİN. Dün gece bir rüya gördüm ve gördüğüm en "zengin" rüyalardan birisiydi.
CNBLUE, Rain, SHINee, B2ST ve sanırım EXO'dan birkaç kişi vardı rüyamda. Üye sayılarını topladığınızda 10'u çok rahat geçiyor. Yani rüyamda ondan fazla yakışıklı adam gördüm!
İnanılmaz güzel bir rüyaydı, Rain'i ailemle bile tanıştırdım. Hepsiyle tek tek konuştum. Hayatımda uyandığım zaman suratımın asık olmadığı nadir günlerden biriydi bugün. Böyle rüyaları her gece göremez miyim sanki?
Bu rüyayı doğum günüme uyandığım sabahın öncesinde görmek isterdim. Ah, doğruya diğer bir konumuz da buydu. Geçtiğimiz perşembe benim doğum günümdü. Yani kartozu mevsiminin geldiği gün. Geçen yıl bunun yazısını çok büyük bir içtenlikle yazmıştım, üstelik çok büyük bir olay da olmamıştı. Bu yıl doğum günüm çok daha dolu doluydu. Ama yazamadım ve böyle yazının arasında bahsediyorum.
16 Ocak 2014 - Perşembe.
Okulda dört tane sınavla savaştım. Annem bile o gün yanımda değildi, hastanede gece nöbeti vardı. Ondan önceki gece VIXX'in hayranlarıyla armağan ettiği doğum günü şarkısına benzeyen şarkıyı dinleyerek mal mal ağlamıştım.
Sonra okula gittim. Geometri sınavında yardım eden arkadaşlarım bana uğur böceği şeklinde bir pasta almışlardı, hatta sürpriz yapmaya falan çalıştılar da işte Mavi Kartozu aşırı zeki olduğu için çaktı her şeyi. ^^ Çok mutlu oldum hepsini çok seviyorum.

Ve şu an fark ettim olaya kronolojik olarak yaklaşıyorsanız çok kafanız karışacak çünkü şimdi doğum günümden iki gün öncesi hakkında konuşacağım.
14 Ocak 2014.
Bundan tam 4 yıl önce CNBLUE Kore'de resmi olarak çıkış yaptı. Hangi kelimelerle bu cümleyi duyduğum/yazdığım/okuduğum/düşündüğüm zaman hissettiklerimi açıklayabilirim bilmiyorum. Kalbimde onlar için öyle büyük bir yer var ki kendi doğum günümde bile bu kadar duygusallaşmıyorum.
Çok büyüdüler, çok şeyler yaşadılar. Kamera karşısında nasıl duracağını bilemeyen Yonghwa'dan kameranın önünden çekilmek bilmeyen bir Yonghwa yaptılar, sessiz Jonghyun'dan çapkın bir Jonghyun çıkardılar, konuşamayan Jungshin hiç susmayan Jungshin oldu ve "lovely" Minhyuk artık seksi Minhyuk. Her şey değişti. Tek değişmeyen mavi oluşları ve müzikleri.
Birkaç aydır gülümsemeyen, yorgun ve sıkıcı bir grup gibi gözüküyorlardı. Ama son günlerde eski ve mutlu CNBLUE oldular. Bu yüzden mutluyum.
Hiçbir zaman CNBLUE'nun bana hissettirdiklerini anlatamıyorum, bu konuda inanılmaz beceriksizim. Birini ne kadar sevdiğinizi ellerinizle göstermeye çalışmak kadar saçma bir çaba aslında bu. O yüzden fazla bir şey beklemeyin.
Sadece bilin ki onları çok seviyorum ve aslında bu kocaman ve saçma sapan yazıyı sırf bu çocukların dördüncü yılını geç de olsa kutlamak için yazdım.
(Bir de bilin istedim, herkes Kore'deki çıkışı esas alsa da benim gerçekten kutladığım çıkış tarihi Japonya'daki çıkış tarihleridir.)
Ve iştee dördüncü yıl için hayranlara gönderdikleri mesaj:
 
Bundan önce dört tane daha video yayınladılar, her üye yaş sırasına göre kendisinden sonra gelen üyeye -haliyle Jungshin en büyüklerine- birer video çekmiş. Çok güzeldi.
-bu yazıyı yazarken ne kadar çok iç çektiğimi sayamadım-
Neyse ben daha fazla yazamayacağım çünkü her an tekrar fangirl hislerimle hareket etmeye başlayabilirim. Soğuk kanlılığımı kaybediyorum.

Bu arada hiç aklımdan çıkmayan bir şeyi daha ekliyorum: CNBLUE'nun ilk basisti Kwangjin'in grubu da Mart'ta çıkış yapacak Kore'de. Sonunda!! Yıllardır bekliyoruz, sonundaa!! Bu süre zarfında Japonya'da çıkardıkları şarkıları dinleyerek onları tanıyabilirsiniz.

Gidiyorum, biraz Nice Guy izlemeliyim. Ya da Running Man. Evet ikincisi daha iyi bir seçenek.
Kendinize iyi bakın.
Siyah Limon yarın öbür gün buralarda, yoğunluktan gecikti kusura bakmayın.
Mavi kalıın!! ^^
Ah, az daha unutuyordum, şimdiden mavi tatilleeer!!

2 yorum:

  1. Yazıyı okurken karşımda makineli tüfek gibi konuştuğunu hayal ettim. Sakin ol kartozu :D Dolu dolu bir yazı olmuş sevdim Sen iyi ki doğmuşun ya. Ve son tepkim oha hala Nice Guy'ı bitirmedin mi lan sen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla şey söylemek isteyince böyle oluyor. Ha bir de ben bu yazıyı tam beş buçuk saatte yazdım. Okuyanlar da bu kadar yavaş okuyacak falan diye düşünüyorum sanırım bilmiyorum. :P
      Teşekkür ederim Delicim. :)
      Ve evet hala bitiremedim Nice Guy'ı. Bu detayı fark etmene de şaşırdım ya, baya güldüm. :D

      Sil