Kartozlarının Yere Düşerken Çıkardığı Sesler

3 Aralık 2021 Cuma

arkadaşlarıma mektup - 2021'e veda ederken #1

Merhaba canikolarım ve bebişlerim,

Bu sene size en çok böyle seslenmeyi sevdim sanırım. Bu mektubu her birinizin üstüne alınacağı ama bazılarınızın bazı cümleleri özellikle anlayacağı şekilde yazmaya çalışacağım. Hangi sırayla günyüzüne çıkacaklar bilmiyorum, ama ilk sizin mektubunuzu yazıyorum.
Her şeyden önce teşekkür ederim. Hepinize ve her birinize. Bu mektubu yazmak istememin en büyük sebebi size olan minnettarlığımdı.
Yani bir Mavi'ye şekillendiğim bu seneyi siz olmasaydınız bu kadar alnı açık ve yüzü ak bir şekilde bitirebilir miydim, bilmiyorum. Bunu hep biliyordum ama bu sene kelimelere dökecek kadar iyi anladım ki insanın bir destek sistemi, düşerken yere çakılmasını engelleyecek, kalın halatlardan örülmüş bir ağı olmadığı zaman kafasını asfalta vurup beynini dağıtması çok çok kolay. Siz benim destek sistemimsiniz.
Bu sene hiç var olmayacağını sandığım, sadece bende veya benim bedenimde değil gerçekte kanlı canlı karşımda hiç göremeyeceğimi düşündüğüm bir hayalin cana gelmiş hali olduğumu düşünmeyi çok seviyorum. Ama bunu asla sizsiz başaramazdım.
Her konuyu didik didik düşünüp kılı kırk yarıp düşündüğümden daha çok konuşup belki de sizi hiç ilgilendirmeyen konularda başınızı şişirdiğim zamanlarda beni hiç yorulmadan ve şikayet etmeden dinlemekle kalmadınız, bana her birinizin kişiliği kadar özgün olan farklı bakış açıları da getirdiniz ve ben aklımda beliren onca karanlık düşünceleri sizin bakış açılarınızla aydınlatabildim. Biliyorum, eninde sonunda canım ne isterse onu yapıyorum ama bir sonraki adımımı sizden öğrendiğim derslerle daha iyi atabiliyorum hep.
Sonra kimseye anlatamadığım, utandıracak kadar can sıkıcı olaylardan beni çekip alışınız yok mu? Sizinle bir ütopyanın gerçekten var olduğuna inanacak hale geliyorum. Yalnızca sizlerin olduğu, canımızı sıkan, bizleri üzen, kıran, aynaya farklı baktıran, bizleri utandıran kimsenin olmadığı, acı düşüncelerin olmadığı bir ütopya... Gerçek değil tabii, ama sizinle öyle işte. Hiçbir şeye değişmem.
Hiç beklemediğim anda neye ihtiyacım olduğunu hissedip söylemeniz bir de. Nasıl yaptığınızı hala bilmiyorum ama ben de sizin için aynı şeyi yapabilmeyi istiyorum. Canınızı acıttığını dile getiremediğiniz dikenleri elimle koymuş gibi bulup çıkarıp atmak... Çünkü size olan minnettarlığımı benim için siz neyseniz sizin için de o olarak göstermek istiyorum. Hayır, yalnızca minnettar olduğum için değil. Bir arkadaş olarak benim en iyi versiyonumu hak ettiğiniz için...
Teşekkür ederim.
Beni önümüzde uzun yıllar olduğuna inandırdığınız ve onlara umutla, hevesle bakmama yardım ettiğiniz için.
Kameranın karşısına geçip saçma sapan şeylerden bahsederken, hayatın içinde koşturup başkalarının utanç verici şeyler bulacağı ama benim tüm kalbimle yapmak istediğim şeyleri yaparken bana her zaman ve her zaman destek olduğunuz için.
Kendime güvenmenin bu dünyadaki en güzel his olduğunu bana güvenerek gösterdiğiniz için.
Aynaya bakarken beynimi yiyen kurtçukları öldürdüğünüz için.
Kendimi güzel bulmama yardım ettiğiniz için.
Bana hayatımın baş karakteriymişim gibi davrandığınız için.
Beni kendimin daha iyi bir versiyonu olmaya teşvik ettiğiniz için.
Bu hayatı beraber yaşamak istediğiniz için ve bunu isteyip istemediğinizi sorgulatma ihtiyacı hissettirmediğiniz için.
Benim için neyseniz, sizin için o olmak istiyorum.
Teşekkür ederim.
2021'i her şeye rağmen çok ama çok güzel bir yıl kıldığınız için.
Sizinle bu çılgın seneyi yiyip bitirmek çok güzeldi. Karnım doymuş, tadı damağımda kalmış olarak kalkacağım bir sonraki masaya geçmek için.
Sizi seviyorum.
Hem de çok.
Biliyorum yine çok konuştum.
Ama siz hiç öyle demezsiniz bana.
Hep tam konuşmam gerektiği kadar konuştuğumu hissettirirsiniz.
Teşekkür ederim.
En güzel 2022'ye...
Yakanızdayım,

Mavi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder