Kartozlarının Yere Düşerken Çıkardığı Sesler

23 Mart 2014 Pazar

Yorgun Mavi Kartozu

Selam millet.
Uzun zaman oldu.
Kısaca Mavi Kartozu'nun aslında hiç merak etmediğiniz hayatına dair bir şeylerden bahsetmek istedim.
Lütfen yerlerinizi alın.
Öhöm.
Öncelikle Siyah Limon için hepinizden özür dilerim. Resmen pazar günü yayınlarım deyip kendimi yalancı çıkardım, ama inanın bilerek olmadı. Biliyorsunuz sınav haftası başladı ve sınav haftasının yanı sıra neden böyle yaptığı hakkında en ufak bir fikrim bile olmayan kpop dünyası deli danalar gibi koşturmaya başladı. Bu sebeple Siyah Limon'u yazamadım geçen hafta.
Bugüne yetiştirmek istedim, şu an hala yazıyorum. Ama yarın Tarih sınavım var ve Tarih dersinde aldığımız notlarla yeni bir ders kitabı yazabileceğimiz için bugüne yetişmesi biraz zor gibi. Yarın, öbür gün eklemeye çalışacağım bloga. 
Muhtemelen sizin de sınav haftanız ya da ne bileyim bugün YGS'ye falan girmiş de olabilirsiniz. Hepinizin beni anlayabileceğini biliyorum dostlarım. Sadece takipte kalmaya çalışın lütfen, eninde sonunda yazacağım. Çok güzel planlarım var, bunları kaçırmak istemezsiniz. ^^

Siyah Limon için özür dilediğime göre kalan şeylerden bahsedebiliriz.
Neden her zaman böyle bir yazı yazdığımda geometriden bahsettiğimi bilmiyorum, ama sıradaki konumuz geometri.
Cuma günü bir geometri sınavım vardı, bu dönemin ikinci sınavıydı ve O KADAR İYİ GEÇTİ Kİ HALA İÇİM İÇİME SIĞMIYOR!!
Koridorda yürürken insanları çevirip "sınavın nasıl geçti, benimki harikaydı" deyip hayvanlık bile yaptım siz düşünün.
Ama bu benim hayatımda bir ilkti ve muhtemelen asla tekrarı olmayacak. O yüzden bırakın da kutlayayım.
Yani... Anlatamıyorum size bu duyguyu. Bu hiç beklemediğiniz anda en sevdiğiniz grubun comeback teaser'ı yayınlaması gibi bir duygu. Ama gerçekten beklemediğiniz bir anda.
Yani EXO gibi değil. (Ha-ha, nasıl atladım konudan ama.) Evet, onların geri dönüşünü hepimiz bekliyoruz zaten. Yani her yerden dedikodular fışkırırkan bunların SM'in nabız ölçme oyunları olduğunu herkes fark etmişti. Bugün çocukların en az beş tanesinin saçı farklıydı. Biliyorsunuz ki kpop dünyasında idollerin saçlarını boyatması/şeklini değiştirmesi comeback sinyalidir.
Sabahtan beri orda burda insanlarla neler yapacaklarını konuşuyoruz. EXO'nun çalışanlarından biri ikinci stüdyo albümü başlıklı bir set fotoğrafı atınca keyfimize diyecek olmadı zaten.
Bu arada işin garibi henüz EXO fanları olarak bir fandom ismimiz bile yok, ama adamlar ikinci albümlerini çıkartacaklar. SM, çıkışları için bizi beklettiği kadar resmi bir fandom ismi için de bekletecek anlaşılan.
EXO'dan bahsetmeye devam ederken söyleyeyim. Jongin'in saçını hiç sevmedim abi, tamam eskisi gibi sarı olsa neyse diyeceğim de cidden o nedir fosforlu ya. Aynı şekilde Jongdae'nin de saç kesimi beni öldürdü. Resmen stilistlerin kafası güzel, geri dönüş yapacağız diye bir havalar bir havalar.
Şimdilik sadece dedikodularla eğlenip senaryolar kurmak düşüyor bize. Umarım bir an önce kesinleşir ve umarım gerçekten 31 Mart'ta olur geri dönüş sahneleri. Çünkü o gün tatil, yani bütün günümü internette sürterek geçirebilirim.
Evet... Bakalım sıradaki haber neymiş...
Buldum. Bu çok acı bir haber.
Bugün kızgın çatal yardımıyla ağzımın içini bildiğiniz dağladım efendim. Dudaklarım şişti ve abudik gubidik sesler çıkararak konuşuyorum. Ama tabii ki bu dizi izlerken dudaklarımı ısırmama engel teşkil etmiyor. (Aha, yine atladım konudan. Bugün çok havamdayım ya.)
Evet dizi izliyorum. Yarıyıl tatili yalnızca The Heirs'ı izlememe yetti. Şimdiyse Marry Him If You Dare izlemekteyim. Yani liderimin yakışıklı, zengin, kibar, aşık olunası bir adamı oynadığı diziyi.
Adeta kendisinden bahsetmiyor mu yahu? Canım benim. Bunu izlerken nasıl dudağınızı ısırmazsınız ki. *.*
Bunun yanı sıra izlediğim minicik bir kesitte Baro'nun oyunculuğunun inanılmaz derecede muhteşem olduğunu gördüğüm için God's Gift dizisini izleme işlerini hızlandırma kararı aldım.
Zaten hızlandırmazsam olmazdı. Hotel King denilen lanet olası dizi beni öldürmeden önce izleyebildiğim kadar çok şey izlemeliyim.
Hotel King'i biliyorsunuz değil mi? Hakyeon'un ilk dizisi olacak. Üstelik My Girl'ün başrol ikilisini orada göreceğiz ve tabii Seolhyun'un da dizi de oynadığını eklemem gerekir. Yani... Bunu kaldırmamı beklemiyorsunuz herhalde değil mi?
Tıpkı Rommate adlı programı kaldıramayacağım gibi. (Hatrick yaptım lan.)
Rommate'i duydunuz mu bilmiyorum. Söylenilenlere göre BBG'nin Koreli idoller versiyonu gibi olacakmış. Toplam on idolden oluşan bayan-erkek karışık bir topluluğun aynı evde yaşamasını izleyeceğiz yani. Yani açık açık diyor ki yapımcılar "Tamamen ship yapmanız için yapıyoruz bu programı." Aslında şöyle de diyor olabilirler: "Bayan idolleri öldürmeniz için yapıyoruz."
Her neyse... Açıkçası ev hallerini göreceğim için heyecanlıyım. Her şeyin senaryo olacağını bilmek bile heyecanımı bastırmıyor. İdollerin kimler olacağı daha açıklanmadı. Yalnızca Siwan ve Naeun'ın katılacağını biliyoruz.
İşte Siwan'ın teaserı:
Abi teaserı bile insanı öldürmüyor mu yahu?
Gerçi Wishing Star'dan daha korkunç olamaz. (Dördüncü golümü attım şu an.)
Wishing Star, şeytan yapımcılardan şeytani bir fikir olarak doğdu arkadaşlar. Tam olarak hayran kavgası çıkarmak üzerine kurulu bir program. Fandomları birbirleriyle yarıştıracaklarmış sözüm ona. Neyse diyorum sadece.

Son olarak da LED Apple'ın yeni bir tekli çıkardığını tüm dünyaya haykırmak istiyorum. Ciddi anlamda çok eğlenceli bir şarkı "Who Are You?" Klibi de çok eğlenceli. Hanbyul'u abim olarak kütüğüme yazdırmak istiyorum artık.

Tüm bu kargaşanın arasında yine tek parçayım. Sadece konuşamıyorum, gözlerimin altı üç gündür Tao'nun gözaltları gibi, sürekli Who Are You'yu söyleyip duruyorum ve EXO'nun comeback promosyonlarının kısacık bir süre için de olsa CNBLUE'nun promosyonlarıyla çakıştığına, belki onları birlikte görebileceğime dair hayal kurarken çalışmam gereken dersleri unutuyorum.
Ama sorun yok.
Sınav haftasına hazırım(?)
Lütfen Siyah Limon'u bekleyin, çok kısa bir zaman içinde eklemeye çalışacağım, tekrar özür dilerim.
Ne kadar saçma ve sıkıcı bir yazı oldu değil mi?
Bazen bunu yapmaya ihtiyacım oluyor.
Nice güzel zamanlarda görüşmek üzere efendim.
Arada sırada tumblr'da sürtüyor olacağım. Yani şurda: Mavi Kartozu'nun Tumblr Hesabı
Umarım sizin de sınav haftanız iyi geçeer! Mavi günleeer! Buing buing ~ ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder