Kartozlarının Yere Düşerken Çıkardığı Sesler

20 Ekim 2013 Pazar

GLEE - Artık Mavi Değil

Biliyor olmalısınız, Cory Monteith öldü.
Glee'yi Glee yapan karakteri canlandıran adam yani. Finn işte. Öldü.
Beşinci sezon için umudum vardı o ölmeden önce. Mike olmayacaktı bu sefer, ama Finn hep ordaydı. Ona tutundum. Glee'nin en iyi yanıydı.
Ama öldü ya. Azrail'in insanların programlarına göre çalışmadığını biliyoruz sonuçta.
Dizinin devamına karar verildi sonra. Sanki Finn olmadan Glee varmış gibi.

Eskiden Glee benim için eğlenceliydi. Umut vericiydi. Sıcacıktı Glee.
Ama artık Finn yok. Bu yüzden beşinci sezonu izlememe kararı aldım. Aslında, izleyecek gibiydim. Bir anda vazgeçemezdim tabii. Ben izleyene kadar çoktan Cory'nin anma bölümü yayınlandı. Her şeyi bir kenara bırakıp anma bölümünü izledim.
Glee'nin ışığı söndü. Apaçık ortada bu.
Artık Glee yok millet.
Bu benim izlediğim son Glee bölümüydü. Bundan sonra izlemeyi de uzaktan takip etmeyi de düşünmüyorum.
Çünkü Glee, Finn demek.
Tek bir karakterin bütün diziyi yerle bir edebilmesi bu kadar kolay işte.
Koskoca dört yıl böyle bir bölümle, böyle bir sonla çöpe atılabiliyor.
Gecenin birinde acımı kusmaya geldim buralara kadar.
Hala ağlıyorum.
İzlediğim en iyi Glee bölümüydü. Ama en kötüsü de buydu.
Glee'yi böyle hatırlamak istiyorum.
Bu yüzden son veriyorum.

Cory'e üzülemedim aslında. Ölümü öylesine birininmiş gibi geldi. Yine de Finn başkaydı. Çünkü Finn yalnızca McKinley Lisesi'nin değil, ya da sadece Lima'nın değil; hepimizin koca abisiydi. 
Ve gitti.

Işıklar kapansın.
Glee de gidiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder