Kartozlarının Yere Düşerken Çıkardığı Sesler

6 Ekim 2013 Pazar

Music Bank İstanbul TRT Müzik'te yayınlandı - Mavi Kartozu ağlıyor T.T

Evet, muhtemelen hepiniz biliyordunuz Music Bank'in bugün 22.30 itibariyle yayınlandığını. Ben az önce kapattım televizyonu. Yani bir saatten biraz fazla olmuş.
Bütün olarak izlememiştim, ama sanki şarkıların birkaç tanesi eksikti. Kesilmiş bir şeyler var gibi geldi bana. Bir de KBS'nin yayınladığını izleyeceğim elbette.
Aslında kendi kendime dedim ki: Bak Mavi, yapma. Televizyon aileye açık bir şey. Karşısına geçip mala bağlamana gerek yok. Adam gibi otur internetten izle dedim.
Ben kendimi biliyorum a dostlar. Ne hala geleceğimi biliyorum.
Ama her şeyi riske atarak gittim televizyona el koydum.
TRT Müzik'i saklandığı köşeden çıkartıp başladım izlemeye.
Aaah, ah...
Bir of çektim ve karşıki Kore dağları yıkıldı. Gerçekten yıkıldılar. Hep birlikte yıkıldık.
Ya... Gerçekten ama gerçekten harikaydı! Muhteşemdi!
TRT'nin eşsiz(!) yayın yetenekleriyle bile kusursuzdu.
Kendimi tuttum. Gerçekten.
Lee Joon ceketini omuzlarından sıyırdığında çığlık atmamayı başardım.
Ekrana yapışıp sahneye gelen herkesi öpmemeyi başardım.
Hatta bir süre için, çok kısa bir süre için ağlamamayı da başardım.
Ama Ailee sahneye gelip Üsküdar'a Giderken'i söylerken görüntüye giren o ağlayan fanlar beni de ağlattı.
Tam gözyaşlarının doruğuna ulaşmışken FT Island'ın sahneye gelmesi nedir ya?!
Sesim titreye titreye "Naramyon çukkesssooo!!" diye bağırdım.
İşte ordan sonra bi' kopmalar oldu bende.
Yerimde hoplayıp zıplamalar. Ekrana çok yaklaşınca pikselleri görmek falan.
Sürekli ağlayan fanlar gözüme çarptı ve ben de onlarla birlikte çılgınca ağladım efendim.
BEAST'in performansını izlerken beynim zaten mala bağlamıştı. Dong Woon oppa şarkının ortasında "Seni seviyorum!" diye bağırdı. Elbette ona karşılık verdim: "Ben de seni seviyorum!!!"
Ah gözlerim hala ıslak.
Daha önce de toplu konserleri ve CNBLUE'nun solo konserlerini izlerken ağlamıştım. Ama hiçbiri bu kadar beter etmemişti.
Her şarkıyı adı gibi bilen hayranlar gördüm. Rap kısımlarını bile ezberlemişlerdi.
Onları kıskandım tabii ki. Ama fan olmanın hakkını verdiler bence. Koreografileri ezberleyip oldukları yerde topluca dans eden insanlar vardı! Daha ne olabilir!
Ve Super Junior! Aman Allah'ım!
Tamam, haklısınız. Oraya gelen gelmeyen her K-pop grubu oldukça yetenekli ve oldukça büyük hayran kitleleri var. SuJu hiçbirinden üstün değil. Ama yapmayın. Adil olalım şimdi. Onlar Super Junior lan. Fandomlarında olmadığım halde fandomda olacak kadar şarkılarını biliyorum. Onları bilmeyen Kore fanı mı var Allah aşkına! Onların Türkiye'ye gelmesi Türk hayranlar için büyük bir övünç kaynağı. Gelip burada gezdiler, Türk hayranlarla fotoğraf çektirdiler, dans ettiler önümüzde.
Bir ELF değilim belki ama en az bir ELF kadar sevindim, samimi söylüyorum.
Donghae hayranların kameralarını alıp üyeleri ve kendini fotoğraflamaya başlayınca "Ulan," dedim. "Ah be. Paşam sana kurban olsunlar."
Sonra Eunhyuk'un şirinlikleri. Kangin'in kendi askerlik fotoğrafını hayranın elinden alıp öpmesi ve geri vermesi. Donghae'nin Türk bayrağı açıp öpmesi. Türkçe pankart açmaları.
Bence Music Bank'in olayı Super Junior'dı. Zaten oradaki hayranların çoğu da ELF'ti. Gitmediğim halde eminim bundan.

Peki şuna ne demeli?
Hayatımda gördüğüm en yaratıcı pankartlardan biriydi bu. Karımız olamıyorsun, bari gelinimiz ol demişler kıza. Suzy fanlarına bayılıyorum ya. ^^
Suzy demişken sunucu kadın kıza "Suşi" dedi. Kızın o anki yüz ifadesini görmeliydiniz. Gülmekten yerlere yattım.
Bir de Hyunseung'un dansları beni öldürdü ya.
Ne oynak adam. Ehehe. ^^

Evet, şu an yeniden kendimi çok kötü hissediyorum. Ayağıma kadar geldiler. VE. BEN. GİDEMEDİM. Anlıyor musunuz? GİDEMEDİM.
Yazısını yazmayacaktım, lanet olsun. Şu an duygularımın kurbanıyım. Dürüst olacağım siz de üzüntünüzü benimle paylaşın istiyorum. Ciddi anlamda "fangirl"üm. Hayran değilim yalnızca. Kudurmak üzereyim. Sakin Mavi Kartozu'ndan eser yok şu an.
Hüngür hüngür ağlıyorum ve ağlamak beni geçmiş zamanda kalan bir konsere götürmüyor.

Neyse siz bırakın beni. Kaçırdıysanız işte BURAYA tıklayıp izleyebilir ya da indirebilirsiniz.
Music Bank İstanbul harikaydı, ama Mavi'si eksik kaldı.
İşte size Ailee'nin Instagram hesabından FT Island'lı bir Maraş Dondurması hatırası: http://instagram.com/p/eAXYLSu6sO/#

Ve işte o Donghae'nin kamerasını aldığı şanslı hayran:
"Donghae kameramla çekim yaptttııııııı!!!" - Ağlıyorum evet ama gülüyorum da. Hayranları hem kıskanıp hem sevmek garip geldi, bak şimdi.

Artık bir performans verip bu çalkantılı ve saçma yazıyı sonlandırmalıyım sanırım.
Mavi kalın efendim...
Mavinot: Yazıyı yazmak tam tamına altmış dakikamı almış. ^^

2 yorum:

  1. SUPER JUNIOR ORADA MIYDI? NEDEN KİMSE BANA ÖNCEDEN HABER VERMEDİ?
    TÜRK TELEVİZYONUNDA SUPER JUNIORU KAÇIRDIM MI YANİ? gerçi şovun bi yerlerini sansürlemişler az önce okuduğum kadarıyla.. HANGİ ŞARKILARI ÇALDILAR EY MAVİ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SUJU'nun tüm performansı yayınlandı. :D
      Ailee'nin kendi şarkılarından hiçbiri yoktu.
      Beş kişi beraber söyledikleri bir şarkı vardı, İngilizce. O da yoktu. Grupların birkaç şarkısı da kesildi sanırım. Ay çok içimde kaldı onları izleyememek. -.-

      Sil